אם פעם לא הייתם יוצאים מהבית ללא הארנק או המפתחות, היום הדבר האחרון שתשכחו הוא כנראה הסמארטפון, ובצדק. הסמארטפונים די מחברים אותנו לעולם המודרני, והמגוון והחידושים רק ממשיכים להגיע. היום בשידור Samsung Unpacked 2021 הכריזו סמסונג על הדור החדש של המכשירים, ביניהם Galaxy S21 ו-Galaxy S21 Plus.

המכשירים הללו נבדלים רק בגודל המסך, 6.2 אינץ' ל-S21 ו-6.7 אינץ' ל-S21 Plus, אך מעבר לכך נראה כי מדובר באותו מכשיר בדיוק. ואם במסך עסקינן, מדובר במסך AMOLED 2X בעל מהירות רענון דינמית שנעה בין 48Hz ל-120Hz כתלות בשימוש שלכם (סתם גלילה באינטרנט כנגד צפייה בסרטון, למשל).

כפי שניתן לשער, תצוגת המסכים של המכשירים נותנת חוויה חלקה ונעימה לעין, ולא רק בגלל קצב הרענון. ראשית, סמסונג שמו דגש על הצבעוניות החיה של התצוגה, ולא משנה באילו תנאי תאורה אתם נמצאים. שנית, המסך מאובזר בטכנולוגיה שמסננת אור כחול שמתיש את העיניים ובכך הופך את השימוש הרב שיש לנו עם המכשיר להרבה יותר נסבל.

עיצוב המכשירים מרשים, והם יבואו במגוון של צבעים. שלוש העדשות האחוריות מוגנות על ידי שלדת המכשיר, דבר שמעלה את השרידות שלהן משמעותית. גם זכוכית המסך משדרת הגנה, והיא עשויה מ-Corning Gorilla Glass Victus שעמידה בפני שריטות ונזקים.

Galaxy S21 Plus

שתי העדשות העליונות הן בעצם מצלמת זווית רחבה של 12 מגה-פיקסל (העליונה נקראת "אולטרה רחבה") והעדשה התחתונה הינה מצלמת טלפוטו (Telephoto) של 64 מגה-פיקסל. הורסטיליות של העדשות יחד עם המעבד של המכשיר ועם ה-AI שלו יאפשרו לכם ליצור רגעים יפהפיים כמעט בלי לחשוב על זה, ובעצם תוכלו להשתמש בכלים של צלמים מקצועיים בעזרת המכשיר שבכף ידכם.

בעזרת המצלמה תוכלו לצלם גם סרטוני וידאו ב-8K, והמסך שלכם גם יוכל להציג אותם במלוא הדרם. אציין שגם המצלמה הקדמית (או, מצלמת סלפי) איכותית, 10 מגה-פיקסל, וגם היא משתמשת בבינה מלאכותית כדי לחדד את התמונה ולתת לכם סלפי חלק וממוקד.

עם ביצועים נפלאים שכאלה, נשאלת השאלה "אז כמה זמן הסוללה תחזיק?". ובכן, סמסונג מדווחים על חיי סוללה של יותר מ-24 שעות עקב צריכת החשמל החכמה של המכשירים. גם אם חרשתם את יוטיוב עם המכשיר וזללתם את הסוללה בקצב מהיר יותר, המכשיר מצוייד באפשרויות טעינה חוטיות ואל חוטיות מהירות במיוחד, ואפילו תוכלו לעזור לחבר לטעון את הפלאפון שלו בעזרת המכשיר באופן אלחוטי.

כפי שאמרתי מקודם, הסמארטפונים מחברים אותנו לעולם המודרני, לכן הקישוריות מאוד חשובה. ה-Galaxy S21 וה-Galaxy S21 Plus מאפשרים גלישה מהירה התואמת את רשת 5G. כמו כן, תוכלו להשתמש בסים כפול ליותר מתוכנית גלישה אחת.

למכשיר יש גם מצב עדיפות מיוחד לגיימינג – Game Booster. במצב זה תמקסמו את ביצועי המכשיר וגם תימנעו משיחות לא רצויות שיקטעו את הכיף. עם התאמה ל-Unity Engine, בינה מלאכותית תנטר את השימוש במכשיר ותשנה באופן אוטומטי את ההגדרות כדי שתוכלו לשחק באופן הכי טוב שניתן, תוך שמירה על ויסות הטמפרטורה, הסוללה והזיכרון במהלך המשחק.

סדרת Samsung Galaxy S21 תושק ב-4 לפברואר, 2021.תוכלו למצוא מידע טכני נוסף על המכשירים כאן ואם תחשקו בהזמנה מוקדמת של אחד מהמכשירים, תוכלו לעשות זאת דרך הקישור הזה.