חברת Western Digital יצאה בהכרזה מלהיבה במיוחד לשחקני Call of Duty: Black Ops Cold War; שלושה מוצרים חדשים שמאפשרים ביצועים גבוהים במיוחד, ואפילו כמה בונוסים לשחקני COD ספציפית. שלושת המוצרים שמוציאה החברה יהיו שייכים לסדרת WD_BLACK (עכשיו הבנתם את הכותרת?) ושמם בישראל (ובעולם) הוא WD_BLACK P50, WD_BLACK P10 Game Drive ו-WD_BLACK SN850 SSD.

WD Black COD

השחקנים שירכשו את אחד (או יותר) מהמוצרים הללו, יקבלו יחד עם המוצרים נקודות לשימוש במשחק Call of Duty: Black Ops Cold War. חשוב לציין כי מדובר במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם המפתחת, ועל כן כל כונני האחסון האלו עוצבו במיוחד עבור חובבי המשחק עצמו. Western Digital מבטיחה כי המוצרים החדשים יתנו פתרונות אחסון אופטימליים ויאפשרו לנו, השחקנים, לעמוד בקצב חוויית המשחק המקיפה של Call of Duty.תרשו לי לפרט לכם אודות המוצרים עצמם וכמובן, מה אנחנו נקבל בתוך המשחק עצמו בשימוש במוצרים הללו:


P50 Game Drive SSDכונן המתאים למשתמשי מחשב וקונסולות ופותח להתאים קצב קריאה גבוה ומאפשר לנו להמתין פחות ולהתקדם מהר יותר במשחקים. ברכישת הכונן הזה, שחקני Call of Duty יקבלו 2,400 נקודות לניצול בתוך המשחק. הכונן עצמו יהיה זמין כבר בתחילת חודש הבא בגרסת 1TB ועלותו תהיה בערך 842 ש"ח.

P10 Game Drive – כונן אחסון שפותח במיוחד לגיימרים, מתאים למשתמשי מחשב וקונסולה כאחד. רכישה של המוצר תיתן לשחקני Call of Duty כ-1,100 נקודות במשחק שאותן ניתן יהיה להמיר למוצרים המופיעים בתוך המשחק עצמו. כמו הכונן מעלה, גם הכונן הזה יהיה זמין כבר בתחילת חודש הבא בנפח של 2TB ובעלות של בערך 370 ש"ח.

WD Black COD

SN850 NVMe SSD – בעל 1TB. פותח במטרה להפחית משמעותית את זמני הטעינה של משחקים ולתרום להעברת הקבצים חלקה של אפליקציות ואתחול מהיר. מי שירכוש את המוצר הזה יקבלו גם כן 2,400 נקודות, לשימוש בתוך המשחק כמובן. גם הכונן הזה יהיה זמין כבר בתחילת חודש דצמבר אך ללא ממיר חום במחיר של בערך 808 ש"ח.

לא נותר זמן רב ליציאת החומרה הכיפית הזו, ואני בהחלט מצפה לבחון אותה מקרוב.