אם גם אתם כבר נשאבתם לתוך The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, כנראה שפספסתם את ההכרזה האחרונה מבית Western Digital. מה הקשר, אתם שואלים? ובכן WD משיקה את כרטיס ה-microSD (כמובן, של SanDisk) בעל הקיבולת הגדולה ביותר שלה עד כה – 1 טרהבייט, ובעיצוב זלדאי במיוחד.

שחקני Nintendo Switch לא רק יהנו מקיבולת משמעותית יותר שיוכלו להוסיף למכשיר, אלא גם יהנו ממיתוג הכרטיס עם ה-Hylian Crest באייקוני שמוכר לנו, כאמור, מסדרת משחקי השראת The Legend of Zelda. כמובן, מדובר בכרטיסים שנבדקו ואושרו לשימוש עם כל מערכות Nintendo Switch.

סוזאן פארק, (Susan Park), שמכהנת בתפקידי סגנית הנשיא ושותפויות אסטרטגיות גלובליות ב-Western Digital ציינה, "כסדרה אהובה כבר למעלה מ-30 שנה, The Legend of Zelda ממשיכה לכבוש את ליבם של שחקנים ברחבי העולם. אנו נרגשים להביא את הכרטיס האחרון הזה לקהילת המעריצים, ובאמצעות השותפות החזקה שלנו עם נינטנדו, אנחנו גאים להמשיך להציע מוצרים שעוזרים לגיימרים להפיק את המרב מחוויית ה-Nintendo Switch שלהם".

יחד איתו, יצטרף לסדרת הכרטיסים הממותגים גם כרטיס בעל נפח נמוך (64GB) בהשראת יושי (Yoshi), ומגוון המוצרים המותגים יעלה. המוצרים יהיו זמינים בישראל במהלך חודש יוני.