יחד עם טריילר שמעורר הייפ ורצון לפשוט לאיזה כפר (אני צוחק, כמובן. או שמא?), הכריזה חברת Ubisoft על שתי חבילות הרחבה עבור Assassin's Creed Valhalla:

ההרחבות מתוכננות להגיע במהלך שנת 2021, והראשונה, Wrath of the Druids (זעם הדרואידים) תיקח את אייבור אל אירלנד על-מנת לחשוף את הסוד מאחורי כת הדרואידים המסתורית. אם אתם אוהבים פולקלור אירי, בהרחבה הזו תבקרו ביערות רדופים ותטיילו בנופים הקסומים של אירלנד – כל זאת על רקע המיתולוגיה האירית. הרחבת Wrath of the Druids תעלה באביב 2021.

חבילת ההרחבה השניה, The Siege of Paris (המצור על פריז) תיקח את השחקנים אל יפן העתיקה. סתם נו, פריז. מה זה עוד יכול להיות? מדובר, ככל הנראה, במצור המפורסם של הויקינגים על פריז ב-885 בפרנקיה המערבית (לימים צרפת). אישית, ההרחבה הזו נשמעת אפית ואני לא יכול לחכות כדי לשחק בה. הרחבת The Siege of Paris תגיע בקיץ 2021.

נוסף על כך, נקבל הפתעה בצורת קווסט חדש שיהיה זמין בקמפיין הראשי כבר בהשקה – The Legend of Beowulf (האגדה של בייוולף). במסגרת הקווסט תחקרו מקרי תקיפה שקשורים בסיפורי העם הידועים של בייוולף.

מתוך The Legend of Beowulf

נראה ש-Ubisoft הקשיבו לתלונות אודות חבילות ההרחבה של Assassin's Creed Odyssey, חבילות ששוחררו בפורמט אפיזודי, פרק אחרי פרק ולא כל ההרחבה בבת אחת. הפעם, חבילות ההרחבה של Assassin's Creed Valhalla ישוחררו במלואן בעת השקתן.

עם זאת חשוב לציין שחבילות ההרחבה והקווסט של בייוולף לא יגיעו בחינם; כדי לשחק בהן תצטרכו לרכוש אחת מהגרסאות שאינה הגרסה הרגילה, כלומר גרסת האספנים, גרסת הזהב, הגרסה האולטימטיבית או ה-Season Pass. אבל שזה לא יצנן את ההתלהבות שלכם, ב-Ubisoft מבטיחים גם תוכן חינמי לחלוטין עבור שחקני Assassin's Creed Valhalla, שיכלול התיישבויות חדשות, אירוע של פסטיבל נורדי (שהמסורות בו יהפכו לבסיס של חג-המולד, סתם שתדעו) וגם מצב משחק חדש – פשיטות נהר. כל זאת לצד ציוד, יכולות ונשקים חדשים. Ubisoft מכנים את התוכן החינמי הזה בתור "עונה 1", כאשר "עונה 2", אשר תגיע באביב הקרוב, תכיל פסטיבלים ושדרוגים נוספים.

מרבית משחקי Assassin's Creed זכו לתוכן חדש אחרי שיצאו, כאשר התכנים נהיים אמביציוזיים יותר ויותר: כל אחת משתי חבילות הרחבה של Assassin's Creed Odyssey הן באורך של אחד המשחקים הראשונים בסדרה, בימים בהן 20 שעות הספיקו על-מנת לסיים קמפיין. Ubisoft, בחייאת. לא כל משחק צריך 100+ שעות.

מתוך Wrath of the Druids

בכך אגב הגיעו לקיצן התקוות שאחת מחבילות ההרחבה של Assassin's Creed Valhalla תהיה למעשה רימייק של Assassin's Creed המקורי מ-2007. אנו נמצאים בסוף עידן קונסולות, וזהו המשחק היחיד שאינו זמין לקונסולות ה-PlayStation 4 וה-Xbox One. ב-Ubisoft הבטיחו שעלילת Assassin's Creed Valhalla מחזיקה במפתח המגשר בין Assassin's Creed המקורי ל-Origin, מה שאולי חיזק את אותן המחשבות שזה יקרה. בסך הכל, "רק" כ-300 שנים מפרידות בין עלילת Valhalla והמקורי, וגיאוגרפית הם לא כל-כך רחוקים אחד מהשני, כולה כמה שעות טיסה כשאין קורונה.

עוד דבר שתפס את תשומת ליבי הוא שבטריילר התייחסו Ubisoft אל תוכן פוסט-ההשקה בתור "שנה ראשונה". הייתכן כי Assassin's Creed Valhalla תזכה לתמיכה במשך שנתיים? אם כן, אולי עדיין יש תקווה לרימייק.

נזכיר כי Assassin’s Creed Valhalla ישוחרר בעוד כ-3 שבועות מינוס יום: ב-10 בנובמבר, ויהיה זמין עבור קונסולות ה-PlayStation 4, Xbox One, Xbox Series X|S, Google Stadia והמחשב האישי. גרסת ה-PlayStation 5 תגיע ב-12 בנובמבר עם השקת הקונסולה. אני כבר לא יכול לחכות כדי לשחק בו ולספר לכם עליו.