נא להיראות מופתעים: ימים של שמועות קדמו להכרזה היום של EA אודות המשחק הבא בסדרת Need For Speed. כפי שגרסו השמועות, מדובר ב-Need for Speed Hot Pursuit Remastered ולא במשחק עם ריח של אוטו חדש. Hot Pursuit המקורי יצא ב-2010, והוא אחד הכותרים הפופולריים הקיימים של סדרת המרוצים ארוכת השנים.

הגרסה החדשה היא למעשה אותו המשחק שפותח בזמנו על-ידי Criterion, אך עם גרפיקה מותאמת לימינו, באיכות 4K וקצב רענון של 60 פריימים לשניה. בניגוד לפעם הקודמת, תוכלו הפעם להפסיד גם לשחקנים מקונסולות מתחרות. כן, EA מאפשרת לשחקני המחשב האישי, נינטנדו, ה-PlayStation וה-Xbox להתמודד זה מול זה. מיותר אך ראוי לציין כי גרסת הרימאסטר תכיל את ה-DLC של Hot Pursuit המקורי.

הגרסה החדשה מפותחת על-ידי Stellar Entertainment אשר עבדו, בין היתר, על Burnout Paradise Remastered (גם הוא במקור של Criterion) מ-2018, משחק שזכה לציונים לא רעים בכלל. אני אישית מקווה שאם הרימאסטר הנוכחי יצליח, משחק ה-Need for Speed הבא שיזכה לטיפול זהה יהיה Most Wanted המקורי מ-2005.

אם ה-Need שלכם ל-Speed טרם סופק, נזכיר לשחקני PlayStation עם מנוי PS Plus כי הכותר Need for Speed Payback מ-2017 (שפותח על-ידי Ghost Games ז"ל) הוא אחד המשחקים החינמיים ש-Sony מציעים החודש, והחל ממחר ניתן יהיה להוריד אותו לקונסולות ה-PlayStation 4.

NFS Hot Pursuit

Need for Speed Hot Pursuit Remastered צפוי לצאת ב-6 לנובמבר עבור קונסולות הדור הנוכחי והמחשב האישי (כן כן, הדור הבא נפקד נכון לעכשיו). כיאה למשחק שאינו לגמרי חדש, הוא יעלה פחות מהרגיל ותוכלו להזמין אותו כבר עכשיו בחנות Steam תמורת 129 ש"ח.