היינו מאוד מתאכזבים אם לא היינו זוכים לראות קצת ספיידרמן בתערוכה הדיגיטלית PlayStation Showcase שערכה אתמול בלילה Sony (שבסופה חשפה החברה את מחירי ה-PlayStation 5). ובכן, לא רק שקיבלנו הצצה ל-Marvel’s Spider-Man: Miles Morales אלא זכינו לבלות בנעליו (מרחוק) 7 דקות שלמות:

טוב, מה למדנו? ובכן, חוץ מהעובדה שמיילס לא אוהב לנעול את דלת הבית שלו כשהוא יוצא, וגם שהעלילה תתרחש בחג המולד (בדומה לסרט האנימציה בכיכובו של מיילס מוראלס, "ספיידרמן: ממד העכביש"), המשחק עצמו מזכיר את Marvel's Spider-Man מ-2018. זה הגיוני, כמובן, כי המשחק החדש הוא למעשה מעין הרחבה שעומדת בפני עצמה ולא משחק המשך – אחרת Marvel’s Spider-Man: Miles Morales היה מתרחש בברוקלין היכן שמיילס גר במקור, ולא בהארלם שכבר עוצבה ופותחה עבור המשחק הקודם.

אבל מי אנחנו שנתלונן? המשחק הקודם הוא אחד המשחקים הכי מהנים של העשור הקודם, ולא באמת צריך תירוץ כדי לדלג בין בניינים בניו-יורק (במשחק וידאו, כן? אל תנסו את זה בבית). הפעם נראה כי מיילס מוצא את עצמו מסובך במלחמה פוליטית עקובה מדם בין שתי קבוצות מסוכנות: תאגיד Roxxon מחד וקבוצה מחתרתית בראשות נבל בשם טינקרר (Tinkerer) מאידך. נראה גם שהנבל הוותיק זכה במשחק החדש לטוויסט מגדרי, ומסתמן שדמותו תגולם על ידי אישה.

המשחקיות נראית כיפית ומהירה כצפוי, ונותנת דגש על היכולות המיוחדות של מיילס, ההסוואה שלו ותיעול האנרגיה שלו, venom strike, שיכול להמם אויבים למספר שניות. אלו כמובן, בנוסף לחוש העכביש, לזריזות והיכולות הפיזיות המרשימות של ספיידרמן.

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales עתיד לצאת ל-PlayStation 5 בתקופת החגים, ונוסף על כך, וזו הפתעה מצד Sony – הוא עתיד לצאת גם לקונסולת ה-PlayStation 4 שכוחה עדיין במותניה. לסיום, תוכלו לרכוש את גרסת ה-Ultimate של מיילס מוראלס, שתכלול בתוכה (תחזיקו חזק) גרסת רימאסטר מלאה ל-Marvel's Spider-Man, עם כל ההרחבות שיצאו לו.