חברת Microsoft לא מפסיקה לחדש. אחרי שאתמול קיבלנו תאריך יציאה ומחיר לקונסולות הדור הבא: Xbox Series X ואחיו הקטן Xbox series S, היום החברה הכריזה שנוכל לקבל את שירות EA Play בחינם דרך השירות שלהם: Xbox Game Pass לקונסולות ה-Xbox ולמחשב האישי.

למי שלא מכיר, Xbox Game Pass הושק לראשונה לפני שלוש שנים. זוהי ספריית משחקים שבה אתם בוחרים איזה משחק להוריד למחשב או לקונסולת ה-Xbox מתוך ההיצע הרחב שקיים (לפי המנוי שאתם רשומים אליו). המנוי נותן לכם להתקין כל משחק בספריה שהוא מציע, וכל עוד אתם מנויים לשירות- תוכלו לשחק בו. קצת כמו Netflix, למשחקים, בלי הדאגות של השהיה, כי הכל כבר מותקן לכם על המכשיר. בנוסף, במידה ותרצו – תוכלו לרכוש את המשחק במחיר מוזל.

שנה לאחר השקת השירות, Microsoft אף הכריזה כי תוכלו לשחק משחקים שהיא מפיצה, ביום השקתם. זה אומר שתוכלו לשחק משחקים כמו Halo Infinite ביום ההשקה.

למקרה שתהיתם, השירות הזה עולה כ-10 דולרים לגרסת הקונסולה, ובעוד שעד עכשיו הוא עלה 5 דולר למחשב, החל משבוע הבא המחיר שלו יעלה ל-10 דולר לחודש גם כן. גרסת ה-Ultimate, שמכילה את שניהם, את Xbox Live Gold ואת הגישה לבטא של xCloud, עולה 15$ לחודש.

star wars jedi fallen order

בהמשך להכרזה היום, למעשה, תוכלו ליהנות מיותר מ-60 משחקים של חברת EA, שיצטרפו לשירות בתקופת החגים. בין היתר יצטרפו כותרים מוכרים כמו: Anthem, משחקי המירוצים בסדרת Need For Speed, ומשחקי מלחמת הכוכבים שנותנים הרגשה של ג'דיי בגלקסיה רחוקה. היבט נוסף של השירות הוא ששחקנים מקבלים גישה מוקדמת למשחקי EA חדשים עוד לפני שיצאו לשוק, ובכך לשחק אותם לפני כולם. המהלך הזה, שנקרא "Play First Trials", יתן לכם לשחק עד 10 שעות מהמשחקים החדשים.

השירות מציע אתגרים אקסקלוסיביים בתוך המשחקים, שיביאו לכם גם פרסים שווים, תוכן מיוחד לחברים בשירות, וכמו כן הנחה של 10% בקניה של משחקים דיגיטליים, DLC ועוד מוצרים בתוך המשחק (למשל נקודות ב-Apex Legends וקבוצות חדשות במשחקי Fifa). עם התוספת של EA Play, בהחלט שווה להתחבר לשירות Xbox Game Pass אם אתם רוצים לקבל הנחות מיוחדות.

Apex legends

שירות EA Play יצטרף לשירות Xbox Game Pass בתקופת החגים, שזה כנראה אומר סביב חודש נובמבר. השירות עולה דולר אחד לחודש הראשון, אז בהחלט יהיה שווה לנסות אותו.