אין צורך בהקדמות – Fire Emblem: Three Houses הוא משחק השנה שלי, ואני כבר דאגתי ליידע את כל העולם לגבי זה. המשחק העמוס בתוכן נמכר מההשקה לצד Season Pass עם תוכן נוסף להורדה (DLC), ועכשיו סוף סוף קיבלנו את גל התוכן המשמעותי השלישי.

אז לאלו מכם שמתרגשים כמוני, נפרט כאן את התוכן החדש שיצא אתמול, כדי שאם עד עכשיו התלבטתם אם לקנות את ה-Season Pass של Fire Emblem: Three Houses, אולי זה יעזור לכם להחליט.

תוכן חדש וחינמי הכולל דמות חדשה

גל 3 של התוכן להורדה של Fire Emblem: Three Houses מתחלק לתוכן חינמי ותוכן בתשלום. התוכן החינמי זמין לכל שחקני המשחק, ללא צורך ברכישת ה-Season Pass.

התוכן החינמי כולל הפעם הרחבה של כמות השמירות שתוכלו לנהל. עד עכשיו יכולתם לשמור עד 5 שמירות נפרדות. כעת תוכלו לשמור עד 25 שמירות נפרדות. זה יהיה מאוד שימושי לאלו מכם שמתכננים למצות עד הסוף את האופציות לחתונה עם הדמויות השונות בסוף הסיפור, אבל במיוחד לאלו מכם שירצו לחזור על הסיפור כמה פעמים, בכל נתיבי העלילה השונים שהוא מציע.

בנוסף, גל 3 של התוכן החינמי להורדה כולל את האפשרות לשמור תלבושות שונות של הדמויות שלכם גם במהלך קרב. פיצ'ר אולי מעט פחות שימושי אם אתם נשארים עם התלבושות הדיפולטיביות.

לבסוף, ואולי הפיצ'ר הכי מגניב של גל התוכן השלישי, הוא האפשרות לגייס את ג'ריטזה (Jeritza) במהלך נתיב העלילה Crimson Flower. הוא מאוד חזק, ומקבל מקצוע חדש שלא זמין עבור שאר הדמויות. בנוסף, יש לו שיחות תמיכה יחד עם דמות השחקן ועוד דמות אחת. לא הרבה, אבל חינמי ומבורך.

והתוכן בתשלום – דמות שמוכרת לנו מאיפשהו

גולת הכותרת של העדכון בתשלום בגל 3 של התוכן להורדה היא אנה (Anna), המוכרת שמלווה אתכם לאורך המשחק. בעדכון החדש ניתן סוף סוף לגייס אותה, החל מפרק 3 של הסיפור. היא מתמחה בחרבות וקשתות, ומתאימה מאוד למקצועות Thief ו-Assassin. עם זאת, אין לה שיחות תמיכה עם אף אחד מהדמויות.

לצד הגיוס של אנה, אנחנו מקבלים את האפשרות להאכיל את החיות השונות שנפגוש במנזר של גארג מאך (Garreg Mach). האפשרות להאכיל את החיות מוגבלת באופן יחסי – אתם רק יכולים לבחור איזה דג להן לאכול, ואז לצפות בדמות שלכם מתקופפת להאכיל את החיה. בתמורה, אתם עשויים לקבל חפצים בחזרה, כמו חומרים להכנת נשקים.

התוכן בתשלום כולל גם פעילות חדשה שתוכלו לעשות במנזר – סאונה. בסאונה תוכלו להרגע יחד עם אחד התלמידים שלכם, ובאמצעות מיני משחק, לבחור את כמות האדים כדי שהסאונה תהיה מרגיעה מספיק. אם תצליחו לקלוע לכמות המדוייקת שהדמות שלכם והתלמיד מסוגלים להרגע בה, שתי הדמויות יקבלו בונוס לכמות נקודות הכישורים שהן צוברות משיעורים פרטיים במהלך השבוע הקרוב.

לבסוף, התוכן בתשלום כולל תלבושות חדשות לדמויות של עוזרת בית ומשרת. משחק תפקידים יפני כבר אמרנו? לצד התלבושות הללו, התוכן החדש נותן לכם גם לגייס פלוגה של משרתים ופלוגה של עוזרות בית.

Fire Emblem Three Houses Anna

זה לא הסוף של התוכן בתשלום שצפוי להגיע למשחק. עד אפריל 2020, צפוי להגיע גל נוסף של תוכן שיפתח חלק חדש בסיפור, לצד דמויות חדשות. עוד לא ברור אם מדובר בנתיב עלילה חדש, או שרשרת משימות צד, אבל אין ספק שיש למה לצפות.

עד אז, יש לכם מאות שעות להעביר עם התוכן שכבר זמין במשחק, ואני בטוח שאני לא אספיק לסיים את כל נתיבי העלילה עד שיצא העדכון הבא, אז אני בהחלט לא דואג.

Fire Emblem: Three Houses והתוכן החדש להורדה זמינים שניהם ל-Switch.