משחק התפקידים הטקטי, Fire Emblem: Three Houses, יצא לפני קצת פחות מחודשיים. אם קראתם את הביקורת שלנו עליו, אתם בוודאי יודעים שמאוד אהבנו אותו, ולכן אנחנו מלאי ציפיה לקראת התוכן הנוסף אשר צפוי להגיע למשחק כחלק מעדכוני תוכן חינמיים וה-Season Pass. מתרגום של מדריך המשחק ביפנית שתורגם לפני מספר ימים, התגלו פרטים חדשים לגבי עדכוני התוכן אשר צפויים ל-Fire Emblem: Three Houses בחודשים הקרובים ומעבר להם.

כבר לפני יציאת המשחק ידענו שניתן יהיה לקנות Season Pass למשחק, אשר יכיל עדכוני תוכן אשר מחולקים לארבעה גלים: גל עדכון התוכן הראשון היה זמין בהשקה וקיבלנו תלבושת חדשה לגיבור המשחק באילת' (Byleth), ובעדכון התוכן השני קיבלנו תלבושות אלטרנטיביות לשאר הדמויות לצד רמת קושי חדשה אשר זמינה לכל בעלי המשחק.

מלפנינו עוד שני גלי עדכונים, כאשר המוקדם מביניהם, גל התוכן השלישי, צפוי להגיע עד סוף השנה. לפי מדריך המשחק ביפנית, אשר תורגם לאנגלית בידי אתר המעריצים SerenesForest, החלק החינמי של עדכון זה יתן לנו לגייס את המורה המסתורי ג'ריטזה (Jeritza), אך רק בחלק מנתיבי הסיפור האפשריים. העדכון צפוי להכיל גם שיחות תמיכה חדשה (אשר ככל הנראה יערבו את ג'ריטזה), יחד עם פעילויות חדשות שנוכל לבצע במנזר, ופעילויות רשת חדשות. עדכון זה יהיה זמין לכל בעלי המשחק, גם אלה אשר לא רכשו את ה-Season Pass.

לצד ג'ריטזה, נקבל גם עדכון בתשלום (אשר יהיה זמין כחלק מה-Season Pass). העדכון בתשלום יתן לנו לגייס את אנה (Anna), המוכרת שמלווה אותנו במשחק. בנוסף לעוד פעילויות שונות במנזר, נקבל גם משימת צד משותפת לאנה וג'ריטזה. בנוסף למשימת הצד המדוברת, העדכון יכיל עוד 10 משימות נוספות. אבל זה לא הסוף, העדכון השלישי יאפשר לנו ללכת לסאונה שבמנזר (שעד עכשיו היתה סגורה), לשחק עם הכלבים והחתולים שבמנזר, ולהלביש חלק מהדמויות בתחפושות של משרתים ומשרתות, כי בכל זאת מדובר במשחק תפקידים יפני.

fire emblem three houses combat

העדכון שלאחריו צפוי להגיע עד סוף חודש אפריל ב-2020, כך שיש זמן עד שהוא יגיע. בגל הרביעי נקבל ככל הנראה רק תוכן בתשלום. עדכון התוכן הרביעי יפתח בפנינו סיפור או מצב משחק חדש בשם "Abyss Mode", שזה כבר נשמע כמו המון תוכן. בעדכון זה נקבל את האפשרות לגייס עוד ארבע דמויות חדשות, העונות לשמות בלת'אזאר (Balthazar), ג'וריס (Juris), קונסטאנזה (Constanze), וג'אבי (Javi). בלת'אזאר זה כמעט אף פעם לא שם של דמות טובה, אז יכול להיות שאולי מדובר בדמויות רשעות? זה בהחלט נשמע מסקרן.

בעדכון התוכן הרביעי נקבל גם שיחות תמיכה חדשות (כנראה בין הדמויות החדשות והקיימות), מקומות חדשים לבקר בהם במנזר, ומצבי אונליין חדשים. העדכון יפתח בפנינו ארבעה מקצועות חדשים לדמויות שלנו, ויתן לנו גישה לאוצרות גיבור (Hero Relics) חדשים, אשר ככל הנראה יתאימו לדמויות החדשות. בעדכון זה נקבל עוד מלאי משימות חדשות אשר כוללות משימות צד חדשות לדמויות (Paralogue Battles), ומפלצות חדשות להרוג. העדכון גם יתן לנו גישה לחוליות חדשות ומהלכים חדשים שהן יוכלו לבצע. לבסוף נקבל תלבושות חדשות לבאילת' וסות'יס (Sothis).

fire emblem three houses combat

התוכן של העדכונים הצפויים נשמע מאוד מסקרן, בלשון המעטה. הוא מעלה הרבה שאלות, כמו איך הדמויות החדשות ישתלבו בעלילה, ואילו פרטים חדשים יחשפו בפנינו.

כמובן של-Fire Emblem: Three Houses לא חסר תוכן כבר עכשיו. עם יותר משלושה נתיבי עלילה שונים ויותר מ-30 דמויות, המשחק מלא בבחירות וסיבות לחזור אליו. אני בעצמי כבר עברתי את ה-60 שעות, ועוד לא סיימתי נתיב עלילה אחד. התוכן הנוסף שצפוי להגיע הולך לספק לי עוד יותר סיבות לחזור ולשחק בשאר נתיבי העלילה (כאילו שלא הייתי עושה את זה בכל מקרה).

שימו לב שמאחר ומדובר בתרגום, הוא עשוי להכיל טעויות, אבל הוא כן נותן לנו מושג מאוד טוב למה צפוי לנו לעתיד המשחק.

Fire Emblem: Three Houses זמין כבר עכשיו ל-Switch, ואם אתם מעריצי משחקי תפקידים באשר הם, לא כדאי לכם להחמיץ אותו.