המשחק Horizon Zero Dawn היה המשחק הראשון ששיחקתי במלואו על קונסולת ה-PlayStation 4 שרכשתי לפני כשנתיים, אפילו לפני God of War המדהים, שרכשתי במקביל. חרושת שמועות מתחילה להתגבש לה בנוגע למשחק המשך, ובצדק – אני לא בטוח שיש מספיק מילים כדי לתאר את חווית המשחק הנהדרת. למרות שהעולם מורכב מרובוטים (טוב, סוג של ביו-רובוטים), הכל מרגיש פשוט חי ועשיר. גם ההרחבה של המשחק, Frozen Wilds הייתה שווה את ההשקעה והוסיפה תוכן רב ומגוון למשחק העמוס ממילא.

זה כמעט בלתי נמנע, אם כן, ש-Horizon Zero Dawn יקבל משחק המשך, ואנחנו רואים את כל הסימנים לכך. לדוגמה, השחקנית Janina Gavankar שדיבבה את הדמות Tatai, אשר מופיעה בהרחבה, העלתהקטע סטרים קצר בו היא מדברת עם מעריצה ואומרת לה "חכי שתראי את ההמשך, אני יודעת כמה סודות, את הולכת למות". האם זו הייתה פליטת פה תמימה שצולמה בטעות, או שמא המפתחים החליטו לטפטף את זה לקהל המעריצים כדי לשמור על הגחלת עד ההכרזה?

דבר נוסף שמושך את תשומת הלב זה גיוס העובדים של Guerrilla Games. בשבועיים האחרונים הם פתחו בגיוס רציני ופתחו כ-15 משרות, ביניהם משרה שמעלה את החשד שאכן מדובר בעולם של Horizon Zero Dawn – אמן צמחייה טכנית. כזכור, העולם בו אלוי (Aloy) צדה את המכונות מלא בצמחיה מרשימה אשר גם מהווה חלק ניכר באסטרטגיית המשחק.

נכון לעכשיו חברת Sony לא יצאה בהכרזות מטורפות (לפחות בכל הנוגע למשחקים, קונסולה חדשה זה אכן מרגש) מאז כנס E3 של שנת 2018, וכזכור, השנה הם לא לקחו בו חלק. אני משער שמתישהו בשנה הקרובה הם יעשו כנס מיוחד שלהם ובו יכריזו על המשחק, שכנראה יהיה אחד מהראשונים שייצא בלעדית לקונסולה החדשה, PlayStation 5.