Destiny 2 על שתי הרחבותיו הקודמות היה אחד המשחקים מהם נהננו מאוד להעביר את השנה החולפת. עכשיו רואה אור חבילת הרחבה חדשה, Destiny 2: Forsaken. זאת חבילת ההרחבה הגדולה ביותר שיצאה ל-Destiny 2 עד כה וזכינו לראות ממנה קצת מוקדם יותר בתערוכת Gamescom 2018.

Destiny 2 : Forsaken  מביא איתו המון חידושים, נשקים ועלילה חדשה. זאת הזדמנות נהדרת גם עבור שחקנים חדשים וגם עבור שחקנים שנטשו את המשחק  לחזור לעניינים. ההזדמנות אף קורצת במיוחד לשחקני ה-PlayStation 4 אשר מנויים לשירות PlayStation Plus שכן Destiny 2 הוא אחד מהמשחקים המוצעים חינם למנויי השירות בחודש ספטמבר (חבילות ההרחבה ב-Destiny 2 ניתנות לרכישה באופן סדרתי – רק לאחר שתרכשו את שתי החבילות הקודמות תוכלו לרכוש את Forsaken).

 אזהרת ספויילר:  המשך הכתבה עוסק באירועים משמעותיים בעלילת Destiny 2. אם לא סיימתם את עלילת המשחק עדיין ואין ברצונכם לקרוא ספויילרים אתם מוזמנים לקרוא את אחת מהכתבות האחרות באתר. אולי את הכתבה על Cyberpunk 2077 או על הגרסאות האקסקלוסיביות של World of Tanks ב-VR ו-AR?

הספויילר שמתחיל את שרשרת האירועים בעלילת Destiny 2: Forsaken, הוא מותה של הדמות האהובה Cayde-6. מפתחי המשחק מתארים את Forsaken כ"פרק חדש בעלילת Destiny 2, עם סיפור גדול יותר והרבה יותר על המאזניים". עלילת Forsaken תיקח אותנו סביב החקירה ומסע הנקמה ב-Uldren Sov, האחראי למותו של Cayde-6.

כמו בחבילות ההרחבה הקודמות, גם ב-Destiny 2: Forsaken יופיעו שיריונות ונשקים אגדיים:

  • Two-Tailed Fox – משגר טילים דו-קני המאפשר לירות על שתי מטרות בו-זמנית.
  • Trinity Ghoul – קשת שכל הריגה מדוייקת איתה מייצרת סערה חשמלית הרסנית שתהמם את כל האויבים בטווח הפגיעה.
  • Malfeasance – תותח יד אימתני שמשחרר פיצוץ הרסני לאחר כל חמש יריות.
  • Black Talon – חרב יורה קליעים אשר גורמת לכמות נזק גבוהה, שכל הריגה איתה מחדשת את התחמושת.
  • One Thousand Voices – רובה קרניים שיורה קרן עם שובל אש אותו ניתן לפוצץ וכך לפגוע בכל האויבים בסביבת השובל.
  • Ace of Spades – תותח היד השימושי של Cayde-6, כל הריגה מדוייקת תיצר פיצוץ שיפגע באויבים הסמוכים ובנוסף כדור חדש יכנס למחסנית מבלי צורך לטעון מחדש.
  • The Sixth Coyote- מגן חזה עבור ציידים, המעניק ללובש אותו טעינה נוספת ליכולת ההתחמקות.
  • Antaeus Wards – מגפיים עבור טיטאנים, המעניקות את היכולת להדוף קליעים ואפילו טילים חזרה לכיוון האויב.
  • Chromatic Fire – מגן חזה עבור מכשפים, שכאשר אתם מצויידים בו גורם לפיצוץ אלמנטלי עבור כל הריגה קינטית מדוייקת.
  • Wish-Ender – קשת המעניקה את היכולת לראות דרך קירות ושחציה יכולים לחדור דרך קירות ואויבים ולייצר נזק היקפי לאויבים מאחורי המטרה.

ההרחבה Destiny 2 :Forsaken תכלול גם מצב משחק חדש בשם Gambit, שישלב אלמנטים ממשחקיות של שחקן נגד אויב ושל שחקן מול שחקן. במצב משחק זה נשחק בשני צוותים של ארבעה שחקנים, ונתמודד מול גלים של אויבים. מצב ה Gambit מוסיף עוד אש למדורה ומאפשר לשחקן לפלוש לזירה של הצוות השני ולחבל במאמצי ההשרדות שלהם. הקרב מסתיים כשאחד הצוותים מביס את הבוס. כל זה נעשה עוד יותר מסובך כאשר לאורך קרב הבוס, אחד השחקנים מהקבוצה היריבה תמיד יפלוש לזירה שלכם.

Destiny 2: Forsaken שוחררה לפני ימים ספורים ל-PC, PlayStation 4 ו-Xbox One, וקורצת הן לשחקנים הוותיקים עם עלילה חדשה ונרחבת והן לשחקנים החדשים שיכולים לקבל את משחק הבסיס דרך שירות ה-PlayStation Plus ולנצל את כל התוכן והעלילה שנוספו בכדי לצמצם פערים.