Valkyria Chronicles, סדרת משחקי התפקידים הטקטית, זוכה לשני עדכונים מעניינים בנוגע לגרסאת ה-Switch של המשחק הראשון, ול-DLC של המשחק הרביעי בסדרה.

שחקני קונסולת ה-Switch יוכלו בקרוב מאוד לחוות את המשחק הראשון בסדרת Valkyria Chronicles. המשחק יגיע לחנות הדיגיטלית של הקונסולה ב-16 לאוקטובר השנה במחיר של 20$.

המשחק ימכר יחד עם כל ה-DLC שיצא לגרסת ה-Playstation 3 שלו. תוכלו לראות קטעים מהמשחק בסרטון המצורף:

Valkyria Chronicles הוא מעין מקבילה של מלחמת העולם השנייה עם מוטיבים מפנטזיה – במשחק יש אבנים מיוחדות שיכולות לשמש עבור מגוון דברים כמו דלק או תרופות, וקיימות לוחמות-על שיכולות לחסל צבאות לבדן.

במשחק אנחנו משחקים בתור שלל דמויות צבעונית במיליציה של מדינה בשם גליה, כשמטרתנו היא להגן על המדינה לאחר שפולש אליה צבא האימפריה, שהוא בעצמו שילוב מפחיד בין הנאצים ורוסיה הצארית.

זהו משחק טקטיקה עם מערכת בה מרכיבים צוות משלל חיילים ייחודיים עם תפקידים שונים בשביל להשיג מטרות במפה, החיילים שונים לא רק במראה אלא גם בעלי תכונות משלהם שיכולות לעזור או לפגוע במהלך הקרב. למשל, יש סוג חיילים שמטרתם לחקור את שדה הקרב, חיילים עם רקטות נגד טנקים או מהנדסים שיכולים לתקן ציוד ולהחזיר תחמושת.

המשחק בעל גרפיקה מדהימה בחסות מנגנון ה-CANVAS shader שנותן מראה של ציור ומוסיף לאווירה של המשחק. בנוסף, יש לו מוזיקה מעולה.

Valkyria Chronicles לסוויץ' הוא לדעתי קנייה מאוד טובה עבור מי שלא שיחק במשחק הראשון עד עכשיו, שהוא מבחינתי בגדר קלאסיקה. במידה ואתם קונים את המשחק כאשר יש לכם כבר עותק דיגיטלי של המשחק הרביעי בסדרה (שלא צריכים לשחק במשחק הראשון בשבילו) ויוצא ב-25 לחודש, אתם תהיו זכאים גם להנחה של 25% על המשחק.

כמו כן, קיבלנו סוף סוף מידע חדש בנוגע ל-DLC הצפוי למשחק Valkyria Chronicles 4:

ביחד עם המשחק יצאו בחינם DLC של דיבוב ביפנית וקישוטים לטנקים. בנוסף נקבל DLC במחיר 7$ של טיול לחוף הים (עם תחפושות לבנים ולבנות).

Valkyria Chronicles 4 DLC

בשבועות לאחר מכן צפויים לצאת עוד DLC בתשלום הכוללים משימות עם רמת קושי גבוהה יותר, קרוסאובר של הדמויות הראשיות עם הגיבורים של המשחק הראשון (שאותו תקבלו בחינם אם קניתם את הגרסא המיוחדת של המשחק), ועוד משימות חדשות שאין כרגע מידע נוסף על התוכן שלהן.

Valkyria Chronicles 4 צפוי לצאת ב-25 לספטמבר החודש לקונסולות Nintendo Switch, Playstation 4, Xbox One ו-PC.