הבוקר פורסם פוסט חדש בבלוג Xbox Wired הכולל את עיקר התוכניות של אנשי מיקרסופט לגבי ההשתפות של מותג Xbox בגיימסקום 2018. אחרי התדרוך הארוך של Xbox בתערוכת E3 2018, נדמה כי אין מנוחה, וכי המותג, שלרוב לא מזניח את התערוכה האירופית – וימשיך את הקצב הגבוה גם בקלן, גרמניה.

בין יתר הדברים שיקרו בתערוכה, ועיקרם חשיפת מידע נוסף על 25 משחקים מתוך אלו שכבר ראינו בהצגה של XBOX בתערוכת E3 2018, הבלוג הרשמי של XBOX חשף כי "המון חדשות, חומרה חדשה וציוד היקפי חדש, ומידע נוסף על המשחקים שיצאו בקרוב" – בהתייחס למופע של התוכנית Inside Xbox שתשודר היישר מהתערוכה. מה? חומרה חדשה? אז מה הם מתכוונים להראות לנו שם, בהצגה של Xbox בגיימסקום 2018?

אז ככל הנראה, לא נזכה לראות קונסולה חדשה בתערוכה, אבל בהתאם לנהוג עד כה, ניתן לשער בסבירות גבוהה כי מיקרוסופט תציג גרסא מוקטנת יותר של קונסולת ה-Xbox One X(כמו ה-Xbox 360 Slim או ה-Xbox One S). מעבר לכך, סביר להניח שיוצגו גם "גרסאות אספנים" עבור הקונסולה בהתאם לכותרים שיצאו בשנה הקרובה במותגי הבית כמו –  Gears 5, Forza Horizon 5, Halo: Infinite  ואולי מותגים קיימים כמו Minecraft או אולי אפילו Fortnite? (נזכיר את הרומן ארוך השנים של Epic Games עם Microsoft).

אבל אולי יותר חשוב מזה, ייתכן, שבהתאם להדלפות שראינו בתחילת השנה על שלט Elite חדש, נזכה לראות את השקתו של שלט זה במהלך התערוכה של Xbox בגיימסקום 2018. למי שלא זוכר, שלט ה-Elite המקורי הושק ב2015, ונמכר בנפרד ויחד עם גרסאת הElite של ה-Xbox שכללה בתוכה כונן SSD במקום כונן HDD רגיל. השלט נמכר מהר מאוד, למרות תג מחיר יחסית גבוה של 150 דולר, עקב ייצור מצומצם. בהמשך הוא הופץ שוב אם כי בכמויות מוגבלות, והיום מחירו נע סביב מחיר ההשקה גם כאשר מדובר במשחק משומש. הוא נחשב לאחד משלטי ה-Xbox וה-PC הטובים ביותר שקיימים בשוק, והציפייה לגרסא חדשה בשמיים.

שלט עלית יוצג על ידי Xbox בגיימסקום 2018

דברים נוספים שנזכה לראות מצד הצוות של Xbox בגיימסקום 2018 כוללים, כמובן, 25 משחקים במתחם של Xbox (ואנחנו מקווים גם שנספיק לשחק בכולם), ביניהם Forza Horizon 4, Ori and the Will of the Wisps, ומצב חדש של PUBG שיושק לראשונה בתערוכה עבור גרסאת ה-Xbox של המשחק.

 אירוע נוסף שיתרחש יהיה ה-Xbox Fanfest. שוב, בהתאם לשנה שעברה, גם השנה, תיערך מסיבה על גדות נהר הריין. מסיבה שככה"נ תהפוך להיות מסורת עם חזרתה כחלק מאירועי Xbox בגיימסקום 2018.

שני מתחמים נוספים שנראה הם: מתחם ה-Mixer, שירות הסטרימינג של Xbox, ומתחם של חנות המרצ' של אקסבוקס – Xbox Gear. במתחם ה-Mixer האורחים יוכלו לנסות ולהתחרות אחד בשני בקרבות Battle Royale ולזכות בפרסים!

אנחנו לא יכולים להמתין כבר לראות מה מתכננים עבורנו החברה של Xbox בגיימסקום 2018.