Shadow of the Tomb Raider הוכרז כבר לפני מספר חודשים ובעוד שמספר אנשים בודדים זכו לראות תמונות מתוך המשחק, רובנו הסתפקנו בשמועות שרצו ברשת וזהו. המצב השתנה כשהגיעה תערוכת E3 2018 ובה זכינו לראות טריילר ובנוסף קטעי משחקיות מתוך המשחק והדגמה ליכולות החדשות שלו.

הטריילר מציג לנו טעימה מסיפור הרקע של המשחק ובעיקר מציג לנו את לארה במצבי קיצון של חיים ומוות כמו שרק היא יכולה להמצא בהם. מתחת למים, על צוקים או בתוך היער.

לארה מנסה להגן על פיגיון מיסטי מפני טריניטי אך בטעות משחררת כוח חזק שמתברר כאפוקליפסת המאיה, אשר מתחיל לשטוף את רחובות העירייה ואת שרידי השבט. המשחק כולו נראה קודר ומאיים ונראה ששבט המאיה השאיר אחריו כוח שללארה לא יהיה קל להתגבר עליו.

במשחק החדש לארה סוף סוף הופכת לשודדת קברים אמיתית, היא משתמשת בהסוואה בתוך הג׳ונגל, הופכת לאכזרית הרבה יותר ממה שהכרנו ובעיקר הופכת לחדורת מטרה. נראה שהמשחק מכניס אותנו לעולם שבט המאיה והוא נראה קודר ומאיים, הג'ונגל נראה מסתורי ומחביא בתוכו סודות שמחכים שנגלה אותם ונשתמש בהם כדי לצבור יתרון על האויבים.

במאי המשחק מספר שלארה תצטרך לשלוט בג׳ונגל האימתני ולהפוך להיות חלק ממנו, להתגבר על קברים מפחידים ולא לוותר גם בשעה הקשה ביותר. בזמן שהיא מנסה להציל את העולם מאפוקליפסת המאיה, לארה תצטרך להתחשל ולהפוך לשודדת הקברים שהיא כל כך רוצה להיות ואנו רואים זאת בהמשך.

סרטון המשחקיות נפתח כשרואים את לארה וג׳ונה בתוך מטוס. כמובן שהצרות רודפות אחרי שניהם, המטוס עומד להתרסק ואין להם מצנחים.

לאחר מכן הסרטון מציג לנו את לארה בתוך הג׳ונגל וכמו שבמאי המשחק מתאר, על מנת להפוך לחלק ממנו היא משתמשת המון בהסאווה, כמו למשל שימוש בצמחיה והעצים סביבה, בוץ ובסופו של דבר גם הרבה אלימות.

אנחנו רואים אותה מסתתרת בצמחיה ודוקרת את אחד השומרים בגרון, יורה חץ שיגעון באחד החיילים שמתחיל להשתגע ולירות בחברים שלו, וחונקת חייל עם חבל כשהיא נתלת עליו מהעץ.

נראה שלארה באמת משתמשת במה שהג׳ונגל נותן לה כדי להתקדם הלאה, היא מציגה לנו צד אחר שלה שלא הכרנו עד היום – מעין טורפת על שלא מפחדת להשתמש באלימות, הרבה אלימות.

המשחק עתיד לצאת ב-14 בספטמבר ל-PC ולקונסולות Xbox One ו-PlayStation 4 ואנחנו כבר ממש מחכים לשחק את לארה ולהפוך להיות חלק מהג׳ונגל.