הענקית היפנית, מגיעה ל-E3 2018 עם חזה מנופח מאגו. אחרי שנה מוצלחת עם כותרים כמו Horizon Zero Dawn, וכמובן God of War, כנראה ש-Sony בתערוכת E3 2018 תרשה לעצמה לנוח קצת על זרי הדפנה. האמנם?

האמת היא – שפשוט לא. רשימת הכותרים ש-Sony תציג במהלך E3 2018 מסחררת ומרשימה. חלקם כבר נחשפו במהלך הסופ"ש החולף, כחלק מה-Countdown לקראת ההצגה של Sony בתערוכת E3 2018. את חלקם ראינו בעבר בתערוכת E3 2017 וב-PAX East וכעת נראה תוכן נוסף, ובשאיפה גם תאריכי יציאה רשמיים לכלל הכותרים.

למי שלא יודע, או שכח, נספר כי ההצגה של Sony בתערוכת E3 2018 תיערך באור ליום שלישי, בשעה 04:00 לפנות בוקר זמן ישראל. במקביל נערך אירוע ה-Days of Play של Sony שמציג הנחות נכבדות על משחקים וציוד היקפי לקונסולות שלה, כולל על הקונסולות עצמן ו-PS4 במהדורה בצבעי המותג.

Days Gone

מאז תערוכת Pax East קיבלנו מידע רב על המשחק Days Gone. סרטוני משחקים, הסברים על מיהו דאריל – אופס סליחה, נורמן רידוס מכבב בחלק אחר בכתבה – מיהו Deacon, מה זה המקום המוזר הזה שנקרא State World ואיך שורדים שם. רק פיסת מידע אחת חשובה המפתחים עדיין לא חלקו עימנו – תאריך יציאה!

אז סוף סוף, בטריילר לקראת ההצגה של Sony בתערוכת E3 2018 הוכרז תאריך היציאה למשחק: ה22 לפברואר 2019!

מלבד התאריך הטריילר חושף עוד מידע על העולם החי שמסביבנו, עם חיות טרף מסוכנות, עורבים שלקו במחלת הזומבים, ועוד. כחלק ממכניקות המשחק למדנו שצריך לדאוג לדלק ולתיקון האופנוע של דיקון, שלזומבים קוראים Freakers ויש קבוצה של אנשים – .R.I.P שסוגדת להם, ולמדנו להכיר את חלק מהדמויות הנוספות שילוו את הסיפור והמשחק בעולם הפוסט-אפוקליפטי הזה.

המפתחת – Bend Studio, מבטיחה משחק חדשני, שיספק לנו שעות של הנאה ואימה יחדיו.

Marvel’s Spider-Man

גם על המשחק של איש-העכביש מבית Insomniac Games קיבלנו מידע נוסף בשנה שחלפה מאז E3 2017. את תאריך היציאה אנחנו כבר יודעים: המשחק יצא ב-7 לספטמבר, 2018. יהיו מספר גרסאות אותן תוכלו לרכוש, עם בונוסים(שאת כולם אפשר להשיג גם במשחק לאחר עבודה קשה), והוא מקיים יחסי גומלין כלשהם גם עם ה-MCU (ולראייה – חליפת ה-Iron Spider).

Spiderman Sony בתערוכת E3 2018

אנחנו מצפים לראות בתערוכה עוד מהמשחק המבטיח הזה, בדגש על סרטוני משחקיות, שיציגו מכניקות נוספות, יספרו קצת על הסיפור בצורה מורחבת, ובעיקר – נבין מה תפקידם של MJ ומיילס במשחק. למקרה ששכחתם, המפתחת – Insomniac Studios, היא זו שהביאה לנו את Sunset Overdrive המצויין ל-Xbox, ואנחנו מצפים ממנה למשחק שהוא לא פחות ממושלם!

Death Stranding

המשחק בכיכובו של נורמן רידוס יהיה משחק הבכורה של Hideo Kojima תחת הסטודיו העצמאי שלו – Hideo Productions במתכונתו הנוכחית. אנחנו לא יודעים הרבה על המשחק. זכינו לטריילר שהשאיר אותנו עם יותר סימני שאלה מאשר תשובות או סימני קריאה. אנחנו יודעים על המשחק שהוא יהיה משחק אקשן בעולם פתוח, מציג סיפור אפוקליפטי במיוחד, ובהתאם למיטב המסורת של Hideo – יכיל המון Cutscences שלא נצליח להבין בדיוק. גם השם של המשחק, שמשמעות המילה Stranding היא "החפה", ככל הנראה בהתייחסות לפעולה של יונקים ימיים כאשר הם מתאבדים על החוף מסיבות שהמדע עדיין חוקר.

Death Stranding Sony בתערוכת E3 2018

אנחנו מצפים שבהצגה של Sony בתערוכת E3 2018 נקבל מידע נוסף על המשחק, סרטון Gameplay ואפילו תאריך יציאה מיוחל. אולי גם נקבל עוד מידע על העולם המסתורי בו מתרחש המשחק, ועל האלמנטים של ה-Multiplayer אותם מתכוון הידאו להכניס למשחק.

Ghost of Tsushima

המשחק, שמפותח על ידי Sucker Punch Studios, מי שעומדת מאחורי סדרת Infamous, עדיין אלמוני ואין לנו הרבה מידע עליו. אבל, למזלנו, קיבלנו הבטחה שבהצגה של Sony בתערוכת E3 2018, נזכה לראות סרטוני Gameplay, לקבל תאריך יציאה ועוד המון מידע נוסף.

Ghost of Tsushima - Sony בתערוכת E3 2018

ממה שידוע עד כה, העלילה מתרחשת בשנת 1274. הלוחמים הסמוראים הם המגנים האגדיים של יפן, עד לפלישה של האימפריה המונגולית לאי Tsushima, המלווה בזריעת חורבן וכיבוש האוכלוסיה המקומית. השחקן משחק את הסמוראי האחרון ששרד באי, וכעת עליו להילחם בחזרה על מנת לכבוש את האי ולהניס את הפולש האכזר. אבל, למרות היותו של הגיבור סמוראי – לוחמים בעלי מורשת המקפידים להילחם על פי חוקי הכבוד, כעת על מנת לנצח, על הגיבור לאמץ את דרכו של הרוח – Ghost, בדרכו לשחרור יפן.

The Last of Us Part II

מדובר אולי במשחק ההמשך הכי מצופה השנה בהצגה של Sony בתערוכת E3 2018. גם ביחס לסדרה האחות מבית Naughty Dog, סדרת Uncharted, ההצלחה המסחררת של The Last of Us הראשון – פנומינלית. המשחק יצא לראשונה על ה-PS3 ב2013, וגם כאשר הושק בגרסאת ה-Remastered ל-Playstation 4 הציג מכירות יפות כשדור חדש של שחקני PS התוודע לסיפור המוצלח.

The last of us @ Sony בתערוכת E3 2018

המשחק חדש יציג מכניקות דומות לזה של קודמו, ויהיה משחק אקשן-הרפתקאה עם אלמנטים של אימה. העלילה תמשיך מאירועי המשחק הקודם, ושוב נזכה לראות את Ellie ו-Joel, חמש שנים אחרי אירועי המשחק הראשון. המשחק השני הוכרז כבר בדצמבר 2016 ונמצא בפיתוח מאז. ההשערות הן כי ההמשך ידחוף את מערכת ה-Playstation 4, בדגש על ה-Pro, אל קצה גבולות המעטפת.

הפרזנטציה של Sony בתערוכת E3 2018 תהיה מעניינת. היא תציג את משחק ה-VR המסקרן Beat Saber, ציוד נוסף עבור הקונסולה שלה, וכנראה שנשמע גם משהו על הקונסולה הבאה – Playstation 5. נזכיר לכם שבמקביל נערך אירוע Days of Play, בו תוכלו לרכוש במחיר מוזל מוצרים של Sony, בין אם בחנויות ברחבי הארץ, או דרך הרכישה האינטרנטית שלה, כגון מנוי PS Plus שנתי במחיר מוזל, משחקים ועוד.