Super Mega Baseball 2

Xbox One בלבד!

זוהי בכורתו של המשחק, שיהיה זמין החל מה-1 למאי ועד ה-31 למאי. המשחק הוא המשך לסדרה, ומכיל גרפיקה מהממת, אפשרויות קסטומיזציה של הקבוצה והליגה ומצבי מולטי-פלייר שתוכלו לשחק בהם יחד עם חברים מעל גבי ה-Xbox Live. המשחק מגיע עם כמה רמות קושי, ומשחקי ה-Online מכילים מצב תחרותי (Ranked), המאפשר לכם לשחק ב-1v1, 1v2, 2v2, או גם כנגד המחשב, יחד עם חבר על הספה או במצב מקוון.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Xbox One בלבד!

למי שלא מכיר, נספר שהמשחק MGSV: The Phantom Pain משתמש במנוע ה-Fox שפותח עבורו, והיה המשחק האחרון שהיוצר Hideo Kojima פיתח בשורותיה של Konami, כאשר לאחר מכן נפרדו דרכיהן באקורד צורם מאוד. המשחק זורק אתכם לעולם פתוח בנעליו של BigBoss, בו אתם חופשיים לעשות את המשימות השונות, לפתח את ה-Mother Base שלכם, כאשר מדובר במשחק אקשן עם דגש חזק על טקטיקה והתגנבות (בעיקרון אפשר גם לכסח לכולם את הצורה, אבל זה יהיה יותר קשה).

תוכלו לטייל ברחבי עולם המשחק העצום באמצעות ג'יפים, טנקים או על גבי הסוס הנאמן שלכם, D-Horse, או לבחור לצאת לקרב עם D-Dog (הידאו ממש מקורי בשמות, הא?), או לבחור בצלפית בעלת הכוחות המיוחדים – Quiet. אם זה המשחק הראשון שאתם משחקים מבית היוצר של Hideo, צפויות לכם הפתעות רבות, והמון אירועי משחק שיגרמו לכם להישאר שמוטי-לסת ובעיקר מבולבלים.

למשחק קדם הכותר MGS: Ground Zeroes, שחולק בחינם אף הוא בתוכנית Games with Gold לפני יציאתו של Phantom Pain, והיווה מגרש משחקים ושדה ניסויים ל-Hideo לקראת יציאת הכותר. מבחינת עלילה… טוב, נשאיר לכם לגלות, רק נספר לכם שמבחינת ציר הזמן של הסדרה, Ground Zeroes (ולאחריו Phantom Pain, כאשר בין השניים מפרידות 9 שנים) מתרחש מיד לאחר MGS: Peace Walker. במשחק Phantom Pain תבנו מחדש את צבא שכירי החרב הפרטי שלכם, וחלון ההזדמנות שלכם לרכישת המשחק הוא החל מה-16 במאי ועד ה-15 ביוני.

Sega Vintage Collection: Streets of Rage

Xbox One & Xbox 360!

לאוהבי הנוסטלגיה שבכם, המשחק הזה הוא בדיוק מה שתצטרכו, ומנת הנוסטלגיה שלכם תהיה זמינה לרכישה החל מה-1 למאי ועד ה-15 למאי. המשחק הוא בעצם 3 משחקים בסדרה ששוחררה במקור עבור ה-Sega Genesis, וזוכה כעת להוצאה מעודכנת ומחודשת. המשחק הוא Side-Scroller-Brawler, והוא מאפשר לכם לשחק יחד עם חבר, ולהנות מהמשחק ביחד בתור במצב On-line או מצב Co-op משותף על הספה עם בחר. תוכלו לשחק בתור Axel, Blaze או חבריהם כשהם יוצאים להילחם ב-Mr. X המסתורי, ולהשיג את ה-Achievements השונים!

Vanquish

Xbox One & Xbox 360!

Vanquish יצא לראשונה על ה-Xbox 360 בשנת 2010, והוא משחק יריות ממבט שלישי (3rd Person Shooter) מטורף המתרחש בעולם של מדע בדיוני. היכנסו לחליפת התגובה המוגברת של סם גדעון, סוכן DARPA. החליפה מעניקה לסם יכולות מופלאות בקרב, שמאפשרות לו להתחמק מאויביו ולהשמידם אחד אחרי השני. החליפה מאפשרת לכם להאט את הזמן, להשתמש בבוסטרים שיאפשרו לכם לדלג ממחסה למחסה תו"כ שאתם יורים לכל עבר, ועוד.

במשחק קיימים 8 סוגי נשק שונים (כאשר בכל רגע נתון אתם יכולים לשאת עמכם 3), אותם תוכלו לשדרג באמצעות קופסאות שדרוג אותן תמצאו בשלבים השונים. בנוסף, תוכלו להשתלט על כלי-רכב של האויב, להשתמש במכניקת המחסות המוצלחת והכל במהירות מטורפת ועל אנושית.

עלילת המשחק מספרת על עולם עתידני בו האוכלוסייה גדלה במהירות ומכלה את המשאבים, בזמן שאומות העולם נלחמות על מה שנותר. ארה"ב משגרת לחלל תחנת-חלל מתקדמת, בניסיון לייצר אנרגיה נוספת. מחתרת רוסית שעולה לשלטון חוטפת אותה, מפציצה את סן-פרנסיסקו, ומאיימת כי גורלה של העיר ניו-יורק יהיה זהה אף הוא. וסם מצטרף לקבוצת חיילים בניסיון להשתלט על הספינה מחדש. העלילה מסתבכת, ואנחנו נשאיר לכם את ההזדמנות לגלות אותה.

המשחק זכה לציונים טובים מאוד ולמספר פרסים, ויהיה זמין להורדה בין ה-16 למאי ועד ה-31 למאי.

נזכיר לכולם, ש-4 הכותרים לעיל יהיו זמינים בחינם לחברי ה-Xbox Live Gold, בהתאם לתאריכים. תוכלו "לרכוש" אותם בחינם דרך ה-Xbox שלכם (לחצו על ה-Tile של ה-Gold), או לחצו כאן כדי לגשת לרשימת המשחקים להורדה דרך המחשב האישי או הסמרטפון!

משחקי ה-Xbox 360 זמינים לבעלי ה-Xbox דרך תוכנית ה-Backwards Compatibility.