כמו בכל חודש, Microsoft והחברים ב-Xbox Live שיחררו את רשימת המשחקים שיהיו זמינים כחלק מתוכנית Games with Gold. כל ארבעת המשחקים יהיו זמינים להורדה ומשחק על גבי ה-Xbox One, בעוד שאלו שעדיין משחקים ב-Xbox 360 בלבד יוכלו להנות רק משני משחקים. על מנת להוריד את המשחקים, עליכם להיות מנויים לשירות ה-Xbox Live Gold שמאפשר לכם לשחק Online עם חברים, וכמובן להנות כל חודש מלפחות 4 משחקים חדשים בחינם, ועוד.

Trials of the Blood Dragon

Xbox One בלבד

מי לא מכיר את Trials – סדרת מירוצי האופנועים המטורללת, בה בדר"כ עליכם לחצות מסלול מכשולים משמאל לימין, כאשר אתם רכובים על גבי אופנוע (או טרקטורון, או חד-קרן)? אז הפעם, המשחק מקבל טוויסט מעניין בדמות השילוב עם Far Cry 3: Blood Dragon, ובבן-הכלאיים שיצא בשנת 2016, לא רק שתתחרו לאורך השלבים, אלא גם תרוצו, תירו, תשתמשו בטנקים וב-Jetpacks על מנת לסיים את המשחק. בין לבין תוכלו להנות מקטעי מעבר מאנימיציה כיאה לרוח התקופה, המלאות בהומור. המשחק מכיל 30 משימות המתפרשות על פני 7 עולמות שונים.

המשחק יהיה זמין להורדה לאורך כל חודש מרץ. לאלו מכם שעדיין לא הזדמן להם, ננצל את ההזדמנות להמליץ על Far Cry 3: Blood Dragon בעצמו, FPS מטורלל ולגמרי מלא בעצמו, ובמודעות עצמית לשנות ה-80 ותרבות הניאון.

Superhot

Xbox One בלבד

משחק אינדי-FPS מעניין, שלוקח השראה מסרטי האקשן המלאים ב-Bullet Time, ומנסה לתת נופך אסטרטגי לז'אנר הFPS המלא באקשן. כיצד? פשוט מאוד. הזמן במשחק זז רק כאשר אתם זזים. כלומר – עליכם לעמוד במקום ולתכנן את המהלכים הבאים שלכם, על מנת להבטיח שתצאו מכל העימותים כשידכם על העליונה. המשחק מעוצב בפשטות ובמינימליזם, אך התוצאה היא לא פחות ממהממת – כלי הנשק השונים, חמים וקרים, צבועים בצבע שחור, והאויבים באדום, כאשר הסביבה צבועה בצבעי לבן ואפור. המשחק יצא אף הוא ב2016.

מכיוון שכלי הנשק אותם תרימו לאורך השלבים מצויידים בתחמושת מועטה, עליכם לתכנן היטב כל מהלך, ופעמים רבות לשלב גם שימוש בכלי-נשק קרים ובטווח קרוב. תוכלו לתכנן כל מהלך פשוט על ידי כך שתעמדו במקום. הדבר מאפשר לכם גם להתחמק מכדורים השועטים לכיוונכם, ובמידה ותצליחו לעשות את הדברים בצורה זורמת, תקבלו קרבות המזכירים את אלו בסדרת הסרטים של John Wick.

המשחק מכיל 30 שלבים, ובין כלי-הנשק תוכלו למצוא גם, מלבד אקדחים כמובן, חומרי-נפץ, כדורי ביליארד, וכמעט כל דבר שתמצאו בסביבה. גם היריבים שלכם ידעו לחמוק מחלק מהדברים שתזרקו לעברם, והדבר מבטיח חווית אקשן מוצלחת למדי. בנוסף, לקראת סוף המשחק תקבלו יכולת המאפשרת לכם לקפוץ בין "גופים" של דמויות: כלומר, כאשר לא תוכלו להתחמק מיריות שנורו לעברכם, ותמותו, תוכלו לעבור לגוף של דמות אחרת ולקבל את השליטה עליו. ליכולת זו יש טיימר, ולא ניתן להספים אותה, והיא מעין Failsafe.

המשחק מכיל גם שני מצבים נוספים – "Endless" בו תוכלו לבדוק כמה זמן תשרדו מול גלים לא נגמרים של אויבים, או מצב "Challenge" – בו תוכלו לשחק שוב את שלבי הקמפיין אבל תחת גורמים מגבילים שונים, כמו הצורך לסיים את השלב תחת מגבלת זמן.

המשחק יהיה זמין להורדה בחינם בין ה-16 למרץ ועד ה-15 לאפריל.

Brave: The Video Game

Xbox One & Xbox 360

המשחק, שעוקב אחרי עלילותיו של הסרט מבית דיסני-פיקסאר, שם אותכם תחת מחלפותיה הג'ינג'יות של מרידה, גיבורת הסרט. המשחק מכיל גם מצב שחקן-יחיד וגם קו-אופ מקומי עם שחקן נוסף. המשחק מכיל פאזלים, ומאפשר לכם גם לשחק בתור אלינור בצורת הדוב שלה. השחקן יכול להשתמש בסוגי שונים של Charms על מנת להוסיף אפקטים של אלמנטים שונים(מים, אדמה, אש וקרח) למתקפות של מרידה, בהתאם לרגישות האויבים בהם תלחמו. המשחק גם תומך בבקר הקינקט, לאלו מכם שעדיין מחזיקים באחד עובד.

המשחק יהיה זמין להורדה בחינם בין מה-1 למרץ ועד ה-15 למרץ.

Quantum Conundrum

Xbox One & Xbox 360

המשחק, שיצא בשנת 2012, הוא משחק פלטפורמר המשלב בתוכו פתירת פאזלים, ופותח ע"י Airtight Games והופך על ידי Square Enix. הבמאי מאחורי המשחק הוא קים סוויפט, מי שהיה המעצב המוביל של המשחק Portal.

כחלק מעלילת המשחק תשחקו בתור אחיינו השקט של פרופסור Fitz Quadwrangle (המדובב על ידי ג'ון דה לאנסיה). האחיין נשלח להתגורר עם הפרופסור לתקופה, והפרופסור הגאון אך קצת מוזר לא כל כך מוכן להגעתו של האחיין, מכיוון שהוא עסוק בניסוי. הניסוי כמובן משתבש, והפרופסור נלכד בכיס בין מימדים עם אובדן זיכרון, אך הוא מסוגל לתקשר עם האחיין. הניסוי שהשתבש מותיר את האחוזה של הפרופסור בשבר בין מימדי, ועליכם לפתור את הפאזלים השונים על מנת לפתור את המשבר ולהציל את הפרופסור.

המשחק הוא משחק Puzzle-Platformer ממבט ראשון. כלומר עליכם לקפוץ, לרוץ ולבצע אינטרקציה עם חפצים שונים על מנת לפתור את הפאזלים. תצטרכו להרים מתגים, לסחוב חפצים קלים ממקום למקום ועוד. השחקן יכול למות כמובן, ע"י נפילה למלכודות שונות לאורך השלבים. במידה ואכן תמותו, תחזרו לתחילתו של הפאזל אשר בפתרונות אתם עסוקים, או לנקודת השמירה האחרונה. כדי לפתור את הפאזלים תצטרכו לעבור בין 4 מימדים שונים. לפעמים תוכלו לשלוט במעבר בין מימדים אלו באמצעות כפפה מיוחדת, ולעיתים לא.

המשחק יהיה זמין להורדה בחינם החל מה-16 למרץ ועד ה-31 למרץ.

כל מה שעליכם לעשות כדי להוריד את המשחקים, הוא ללחוץ על האריח של ה-Games With Gold ב-Xbox שלכם, או לעשות זאת דרך האתר Xbox.com.