אז ONRUSH, משחק המירוצים המסתורי והצבעוני החדש של Codemasters הולך ומתקרב, וסוף סוף קיבלנו טריילר חדש למשחק, ופרטים נוספים, שפורסמו בבלוג של המשחק. יחד עם הטריילר החדש קיבלנו מגוון סקרינשוטים גדולים ויפים שכמובן יופיעו בתחתית הכתבה.

עד עכשיו, לא באמת היה ברור מה הפואנטה של המשחק – אחרי הכל בינתיים ראינו מכוניות מתנגשות זו בזו, שזה ממש מגניב, אבל לא באמת היה ברור אם מדובר במירוץ רגיל או במשהו מעבר. התעלומה נפתרה – המשחק יהיה משחק מירוצים קבוצתי עם משחקיות מוכוונת אונליין, ומכוניות בקלאסים שונים עם יכולות שונות ומגוונות.

הרכבים במשחק מתחלקים לשמונה קלאסים – Blade, Outlaw, Vortex, Charger, Interceptor, Dynamo, Titan ו-Enforcer. חלק מהקלאסים הללו הם אופנועים, ובעצם כבר ראינו את התמונות של 8 הקלאסים השונים יחד עם הסקינים השונים שאנחנו יכולים לקבל מה-Deluxe Edition שכבר כתבנו עליה.

עוד צויין שמתישהו במאי נקבל בטא פתוחה למשחק בקונסולות PlayStation 4 ו-Xbox One. הבטא תהיה זמינה לכל בעלי הקונסולות, וסביר לשאר שתדרוש חשבון בשירות האונליין של הקונסולה שלכם.

אני באופן כללי מתרגש לקראת המשחק – הוא יפה ובוהק וכאוטי ואני ממש רוצה לשחק בו. אם אתם עוד מתלבטים, כנראה שהבטא תהיה המקום להתנסות במשחק, וכמובן שאנחנו נעלה עליה סקירה לאתר.

המשחק ONRUSH יצא ל-Xbox One ו-PlayStation 4 ב-5 ליוני.