Star Wars: Battlefront II יצא בדיוק בזמן לצאת הסרט החדש שיוצא ב-13.12, Star Wars Episode VIII: The Last Jedi. לכבוד הסרט החדש ובשוונג של יציאת המשחק, אנחנו זוכים ל-DLC ראשון חינמי למשחק. לאלו מכם שלא זוכרים, EA הודיעו שכל ה-DLC של המשחק יהיה במסגרת המחיר ההתחלתי (וזו כנראה הסיבה שהם מאוד בנו על מיקרו טרנזקציות כדי לסגור את הפער הזה). אם קראתם ואם לא, מאוד אהבתי את Star Wars: Battlefront II, ועל כן אני באופן אישי מתרגש לקראת ה-DLC הקרוב (וגם הסרט מן הסתם).

אז מה אנחנו צפויים לראות בעצם? מדובר באירוע אשר ימשך חודש, ובסופו למשחק יתווספו שתי מפות חדשות, חללית גיבור חדשה ושני גיבורים חדשים – קפטן פאזמה, ופין, חייל הסער הסורר.

השבוע שחקנים אשר יכנסו למשחק יקבלו בחירה של Faction. תוכלו לבחור לשחק את ההתנגדות או את ה-First Order. במהלך החודש הקרוב, שחקנים משני הפלגים השונים יקבלו אתגרים לבצע. הפלג שהשחקנים בו יסיימו יותר אתגרים יזכה בסופו של דבר במלחמה הזו, וכל השחקנים שבחרו בו יקבלו ארגז נדיר. בנוסף, שחקנים אשר ימלאו את האתגרים של אותו פלג, ללא תלות בניצחון במלחמה, יזכו בקלף נדיר עבור אחת משתי הדמויות החדשות, בהתאם לפלג שבו הם בחרו.

בשבוע הבא, ב-13.12 נקבל את שני הגיבורים החדשים, פין, וקפטן פאזמה, וכמו כן שתי מפות חדשות – מפה חדשה ל-Galactic Assault בכוכב Crait (שזה נראה כמו הכוכב שבו רואים בטריילר AT-AT עם רגלים בצורת אגרופים), ומפה חדשה ל-Starfighter Assault בשם D'Qar (שגם הכוכב הזה יופיע בסרט). יחד עם המפות החדשות תפתח חללית גיבור חדש השייכת לדמות בשם Tallie, וכמו כן נקבל עוד מספר פרקים למצב הסיפור, אשר יספרו על עלילות אידן ורסיו בתקופת ה-First Order. לאורך השבוע יפתחו עוד אתגרים לפלגים השונים, ואתם תרצו לבצע אותם כי בסופו של דבר אתם נלחמים על פרסים מעולים.

בשבועיים לאחר מכן יפתחו עוד ועוד אתגרים, כאשר בסופו של דבר יוכרז הפלג המנצח, והמשתתפים יקבלו את הפרסים.

נשמע שהולכים להוסיף הרבה תוכן, ואני בטוח שזו רק ההתחלה. ספרו לנו בפייסבוק באיזה פלג אתם תבחרו!