יוביסופט הכריזה ב-27 בינואר 2017, על שחרור עדכון 1.04 למשחק האקשן- ספורט רווי האדרנלין Steep. מדובר על משחק חדש לגמרי שיצא בדצמבר האחרון, הוא מתרחש על רקע הרי האלפים המושלגים בתוך מבנה של עולם פתוח ובמסגרת המשחק אפשר להתחרות במרוצים שכוללים כמה ענפי ספורט חורפיים: סקי, סנו-בורד, חליפת דאייה ומצנח רחיפה. העדכון החדש מעלה את רמת האונליין של המשחק שלב אחד למעלה, ומציג לנו טורניר עולמי, אתגרים חדשים ומגלה לנו שמפת אלסקה החדשה תגיע אלינו בפברואר הקרוב ובחינם.

הטורניר העולמי הוא סדרת תחרויות חדשה שתתקיים מדי חודש. התחרות הראשונה,"Backcountry", התחילה אחרי שחרור העדכון עם שלב מוקדמת: אתגר בהר המקולל למחליקי סקי וסנו-בורד בו הם היו צריכים להגיע ל-5000 נקודות על מנת לעבור לשלב השני שהוא התחרות עצמה. מכל פלטפורמה יעלו לגמר 32 השחקנים הטובים ביותר במהלך התחרות והם יצטרכו להתחרות אחד כנגד השני בשביל להשיג Steep Credits.

בנוסף, שחקנים יכולים גם ליצור אתגרים משלהם, ובאתגרים הפרועים והטובים ביותר יוכלו כל קהילת השחקנים לשחק דרך הפיצ'ר "Community Challenges". צוות המפתחים יצרו גם אתגרים בעצמם ושחקנים יכולים לנסות להתמודד מולם ולהתעלות על הניקוד של המפתחים.

מפת אלסקה החדשה תגיע אלינו ב-10 בפרואר והיא תכיל אתגרים מיוחדים שיזכו את השחקנים החזקים ביותר בנקודות מוניטין וב-Steep credits.

ניתן לשחק ב-Steep במחשב, PS4, Xbox One וככל הנראה בעתיד גם ב-Switch שאמור לצאת לשוק בשלישי במרץ.

ALASKA PHASES