בעודו מציג את כל הדמיות החדשות, סביבות ואנימציות של אולטרה קומבו, Killer Instinct: Season 3 יצא לXbox One ולמחשב האישי ב29 למרץ.

ארבעת הדמויות שהוכרזו Arbiter מסדרת Halo, Rash מBattletoads, המכפשה הצעקנית Kim Wu והנורדי החייתי Tusk מגיעים לעונה השלישית של Killer Instinct. ההכרזה בוצעה דרך Ultra-Combo, הפורום הרשמי של המשחק, יחד עם מספר רב של תמונות ווידאו לכל דמות המציג את הUltra Combo שלה.

ההודעה לעיתונות כללה את דרישות המערכת המומלצות למחשב האישי עם Windows 10 בכדי להריץ את המשחק. למרות שהוא משחק יפיפה, אתם יכולים להיות רגועים אם דאגתם לכך שהרינדור של הArbiter ישרוף לכם את הGPU במחשב שלכם.

1456858432-system-requirements

עוד לא הוכרז מחיר, אך המנטליות של המפתחים של "שלמו על מה שאתם רוצים" לא נראה שהוא השתנה מאז העונה השנייה. מה שאומר שהחל מה29 למרץ, אתם תוכלו לרכוש את הלוחמים בנפרד, יחדיו ואף אולי עם חליפות מיוחדות. בנוסף לכך, הוכרז כי ללוחמים אלו יצטרפו עוד ארבעה לוחמים אשר עוד לא הוכרזו בארבעה חודשים הבאים מאז ההשקה של המשחק.

למרות שמודל השחרור עוד לא הוכרז, Killer Instinct: Season 3 יצא ב29 למרץ, לXbox One ולמשתמשי Windows 10 על המחשבים האישיים. הנה כמה תמונות כמו שהודענו קודם.