אורי וסיין חוזרים שבוע הבא להרפתקה ביער העיוור פעם נוספת בOri and the Blind Forest: Definitive Edition.

Moon Studio וMicrosoft חברו מחדש שוב בכדי להרחיב את ההרפתקה המקורית שגיימרים יצאו אליה שנה שעברה, עם מכניקות מעודכנות, איזורים חדשים ותוכן חדש. מארק קוטס (Mark Coates) המפיק הראשי, טוען שבמצב החדש והמשופר בשם מצב הקולנוע, אנו נוכל לצפות בכל הסרטונים בנוסף לחומר מוקדם של המשחק, טריילרים ותוכן מגניב נוסף.

האזור החדש אשר קיים בגרסה המחודשת נקרא Black Root Burrows. האזור לא באמת משנה את הסיפור המקורי, אך כן נותן לשחקנים להכיר יותר טוב את נרו (Naru), האמא המאמצת של אורי. "אתם מגלים את השורשים שלה, מאיפה היא מגיעה ואתם לומדים עליה יותר כדמות ולמה היא עושה את חלק מהדברים שהיא עשתה במהלך המשחק," הוסיף קוטס.

למרות שכבר יש מלא חומר חדש, הגרסה החדשה של המשחק תכלול מספר שינויים במשחקיות עצמה. במהלך המשחק, יהיו מקומות בסביבה המוכרת שתוכלו לחקור בדרכים חדשות, בעוד שתחשפו אויבים חדשים ופאזלים חדשים.

לשחקנים אשר מוצאים את הפאזלים קצת מאתגרים מידי, יוכלו במהדורה החדשה להפעיל מצב קל יותר. מצב חדש זה מאפשר לשחקנים שמעוניינים רק לראות את הסיפור של המשחק לעבור אותו ללא קושי אמיתי.

 אם אתם רוצים לדעת מה הגרסה החדשה הזו מכילה, תוכלו להכנס לאתר הרשמי של Xbox. המהדורה החדשה של Ori and the Blind Forest: Definitive Edition צפוי לצאת ב11 למרץ, לXbox One ולבעלי Windows 10 על המחשבים האישיים.