Vampyr הוא הפרויקט הבא של Dontnod Entertainment. יצא לנו לשמוע מספר פרטים על המשחק לפני כן, אך עוד לא ראינו שום דבר חוץ מכמה תמונות. היום, Dontnod החליטו לשתף איתנו מספר תמונות, ואני חייב לציין כי הן מאוד…. אפלות.

אם אנחנו מנסים מספיק חזק, אנחנו נצליח לראות את הסביבה שבה המשחק מתרחש – כנראה בתחילת המאה ב20 בלונדון. אנו יכולים לראות בית חולים, סמטאות מאיימות ומה שנראה כמו שני ערפדים שמנשנשים על מישהו. כל זה מאוד מתאים לאווירה של Vampyr, הוא מספר את הסיפור של רופא שהפך לערפד שעכשיו חייב ליטול חיים במקום להציל אותם.

Dontnod גם הדגישו כי המשחק יהיה "עם מערכת קרב דינאמית בזמן אמת" אשר משתמש בקרב פנים אל פנים, מכניקות ירי מטווח רחוק וכוחות על טבעיים של ערפדים. כוחות אלו תמיד יבואו במקום הlifeblood של הגיבור הראשי, ושימוש בהם עלול לתת לכם את היתרון בקרב, אך ישאיר אתכם חלשים לאחריו. אנחנו גם למדנו על סוגי האויבים השונים שאנו ניתקל בהם – ערפדים אחרים, מספר יצורים על טבעיים אחרים ואפילו ציידי ערפדים.

תוכלו ליצור נשקים ולשדרג אותם בעזרת מערכת המלאכה שבמשחק. תוכלו לשדוד גופות בשביל משאבים ליצור את הנשקים הללו, נשקים ותחמושת מיוחדת אשר תנצל את החולשות של האויבים.

Vampyr ישוחרר למחשב האישי, PlayStation 4 ולXbox One ב2017.