מה קורה כשהשליטים גונבים מאותם אנשים עליהם נשבעו להגן? כשהשחיתות זורמת בעורקיה של הארץ? כך נולדות אגדות. Hood: Outlaws and Legends הוא משחק בו הנרטיב שואב השראה מסיפורו של רובין הוד, עם טוויסט מעניין.

לא מזמן Sumo Digital ו-Focus Home Interactive חשפו אותנו לטריילר ההכרזה של המשחק Hood: Outlaws and Legends ובו ראינו את הרעיון שעומד מאחורי המשחק – ישנה טירה ובמרכזה אוצר והמטרה שלכם היא לשדוד את האוצר ולחלוק את השלל. את זה, תעשו עם חברי הצוות שלכם.

המשחק הינו משחק רב-משתתפים בו אתם משתייכם לקבוצה של ארבעה שחקנים ובו תצטרכו לתכנן אסטרטגיה כדי לפלוש ולגנוב את האוצר. כדי לעשות זאת, יהיה עליהם לעבור חומות מבוצרות ושומרים, אך לא בזה מסתכם הסיפור.

המשחק עצמו מוגדר כ-PvPvE, כלומר, קיים אלמנט נוסף פרט להתמודדות מול דמויות של המשחק, תצטרכו להתמודד אל מול קבוצה נוספת שתנסה להשיג את אותו אוצר בדיוק. ולא, אין דיפלומטיה, הקבוצה ששורדת ולוקחת לעצמה את האוצר מנצחת.

במשחק ניתן לבחור מבין ארבע דמויות איתם תשדדו את הטירה. Hunter (ציידת), Brawler (לוחם), Mystic (מיסטיקן), ו-Ranger (סייר). בשבועות הקרובים נחשף לסרטוני המשחקיות עבור כל אחת מהדמויות, והפעם, במאי המשחק אנדרו ווילאנס (Andrew Willans) מציג לראשונה את הסייר.

להשקיף מן הצללים, לצלוף מרחוק ובשקט כמו רוח

הסייר הוא סוג של טוויסט לדמות הידועה ביותר של אגדת גיבורי העם – רובין הוד. הוא מתמחה בחיסול ממרחק ובשקט, והנשק שלו הוא כצפוי, הקשת. עם הקשת שלו, הוא יכול לפלס דרך לחברי הצוות שלו כדי שיוכלו לחמוק מאיזורים בהם יש ריכוז גבוה של שומרים, ובכדי להתקדם מהר יותר לעבר המטרה.

לסייר יכולת מיוחדת והיא Scout (גישוש) שמאפשרת לו לתייג אוייבים כדי לעזור לחברי הצוות לדעת איפה הם נמצאים, בין אם אלה השומרים של הטירה או שחקנים יריבים. בנוסף ליכולת הזו, הסייר יכול לגרום לעיוורון זמני של האוייבים ולירות חיצים מתפוצצים.

Hood Outlaws and Legends

ניתן להזמין את Hood: Outlaws and Legends ברכישה מוקדמת ולקבל גישה מוקדמת החל מ-7 למאי השנה, יחד עם חבילת אביזרים קוסמטיים נאה שכוללת תחפושת לכל דמות ונשק במשחק. בנוסף גרסאת "השנה הראשונה" (Year 1) זמינה גם היא לרכישה מוקדמת ובה תקבלו גישה לדמות Hood ושלוש עונות החל מסיום העונה הראשונה שתהיה חינמית לכולם.

Hood: Outlaws and Legends עתיד לצאת ב-10 למאי. הוא יהיה זמין למחשב דרך חנויות Epic ו-Steam, ל-PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One ו-Xbox Series X/S.