זה נדיר שאני מתלהב כל כך מ-DLC, במיוחד מכזה של Call of Duty, אך התוספת החדשה למשחק, Call of Duty: Black Ops 3 Awakening היא בהחלט אחת הטובות שיצאו, אם לא ה-תוספת. היא מגיעה עם ארבעה מפות, הכוללות מפה מחודשת מאחד ממשחקי הסדרה בעבר, ופרק נוסף למצב הזומבים בשם Der Eisendrache. זה אולי נשמע לכם דומה לשאר ה-DLC של Call of Duty בעבר, אך מה שהופך את Awakening  לכל כך מיוחדת זה האיכות והשווי של התוכן שלה.

Gauntlet היא אחת המפות היותר מעניינות בחבילה מאחר והמפה עצמה היא בעצם שלוש מפות באחת. לכל אחד משלושת המסלולים ב-Gauntlet יש מראה יחודי, אך מה שמעניין זה שכל אחד מהם מקדם סוג אחר של משחקיות. אם אתם אוהבים לצלוף באנשים ממרחק אז המסלול של העיר מעניק מקום נהדר לצלפים לבחור את המטרות שלהם. אם אתם בדיוק ההיפך ואוהבים להרוג מקרוב, אז האזור הג'ונגל הוא המקום בשבילכם. האזור השלישי הוא אזור השלג אשר מאפשר משחקיות של קרב יריות מרגש והוא גם היה הכי פופולארי כששיחקתי.

Splash מעניקה את אותה האופציה של שלושה דרכים, אך הוא די שונה מ-Gauntlet. יש את אזור הצליפה במגרש האוכל, שם תוכלו לקטוף מטרות מרחוק אם זה הסגנון שלכם, או שתוכלו לשוט במורד הנהר בכדי לאגף את האויבים. הדרך האמצעית היא שוב זו המעניינת יותר, ובה תצטרכו להשתמש בטקטיקה ובתקשורת עם הצוות שלכם בכדי לנקות אותה. מפה זו אופקית למדי והמחסור במשחקיות אנכית קצת מאכזב, מאחר וחלק מהכיף של Black Ops 3 זה האפשרויות תנועה הרבות שלו. אך המפה הכי מאכזבת היא Rise.

Rise היא מפה שטוחה אשר מזכירה את שאר המפות בסדרה, אך הבעיה הגדולה ביותר שלה היא חוסר התוכן שבה, יחסית לשאר המפות שב-Awakening. יש בה כמה ריצות על קירות כך שתוכלו להפתיע את האויבים, אך שום דבר במפה לא צועק "מיוחד". למען האמת, המפה הזו לא עולה מעל המפות האחרות של Call of Duty, והיא קצת לא מקורית בעיצוב שלה.

Skyjacked היא המפה הכי פופולרית מבין המפות החדשות. היא בעצם מפה שחודשה מהמפה Hijacked שב-Call of Duty: Black Ops 2. היא לא יותר מאשר עיצוב מחדש של המפה הפופולרית. ברצינות, אין שום דבר חדש במפה חוץ מזה שהיא מבצר מעופף במקום ספינה גדולה, אך העיצוב של המפה כל כך טוב שהיא משמשת כעין "עונג אסור" למי ששיחק ונהנה מהמפה המקורית.

 call_of_duty_black_ops_3_43

אם המפות החדשות למצב מרובה המשתתפים לא מספיקות לכם, הפרק החדש למצב הזומבים, Der Eisendrache, מביא את הזומבים הנאצים חזרה לחיים. המפה מתרחשת בטירה ימי-ביניימית שכזו, מה שנותן לכל השלב אווירה מאוד דומה לזו של Wolfenstien, עם המון מיסתורין וסודות בשבילכם לגלות. עם משחקיות חדשה ואפשרויות משחק שונות, Der Eisendrache לוקח את מצב הקו-אופ לרמה הבאה ורק מוסיף למה שכבר חווינו במשחק עצמו.

Awakening מוסיפה עוד לתוכן המרשים של Black Ops 3. השילוב של נוסטלגיה ומפות חדשות משאיר את מצב מרובה המשתתפים כיפי ומותח. תמיד היתה לי בעיה עם ה-DLC של Call of Duty, אך האיכות של המפות, בשילוב עם הרפתקת זומבים חדשה, סוללת את הדרך לחוויה מרובת משתתפים חדשה. באופן אישי, הייתי שמח אם היו יותר מרק 4 מפות חדשות ואת Der Eisendrache, אבל האיכות היא זו שקובעת. אני יכול להמליץ בלב שלם על Awakening לכל מעריץ של Call of Duty אשר מחפש ריענון לחווית מרובה המשתתפים שלו.