במקור Scalebound משחק התפקידים החדש האקסלוסיבי לXbox One  היה אמור לצאת השנה אך הוא נדחה בשנה שלמה ישירות אל 2017.

"הפיתוח של המשחק מתקדם היטב ואנו אוד שמחים עם איך שהוא מתפתח," אמרו Platinum Games בעדכון אחרון. "Scalebound הוא אחד המשחקים הגדולים ביותר שPlatinum Games יצרו אי פעם: הרפתקה אפית המלאה בחיקרת עולם ומשחקיות פנטזית, מולטיפלייר חדשני, וקרבות מלאים באקשן בקנה מידה מדהים – וכל זה בעולם מתפתח ומרהיב ביופיו. זהו המשחק שהצוות שלנו תמיד חלמו ליצור."

Platinum השתמשו בהודעה שכל החברות משתמשות בו כאשר המשחק שלהם נדחה: "בכדי להעביר את החזון השאפתניט שלנו ולהבטיח שScalbound יענה לצפיות, אנו נשיק את המשחק ב2017. זה יתן לנו את הזמן הדרוש להביא לחיים את המאפיינים וחווית המשחקיות המרגשת שתכננו".

אני לא נגד זה, במיוחד אחרי שישנם מספר משחקים אשר נדחו והם אכן השתפרו פלאות ברגע שיצאו. מאחר ומעריצים די שמחים מאיפה שScalbound נמצא כרגע, בוא נקווה שלא יבוצעו שינויים גדולים מידי, ואם כןף בוא נקווה שהם יהיו לטובה.

בעוד אני קורא את זה, לאחר מה שראינו ולמדנו בGamescom 2015, אני חייב להודות שזה נשמע מסקרן. אתם נלחמים לצד דרקון עם גיבור מהעולם המודרני עם אוזניות מטורפות, איך שאני רואה את זה, כל זה נקודת מכירה מאוד טובה.