Respawn Entertainment החליטו להוציא את Titanfall 2, משחק ההמשך למשחק הבכורה שלהם Titanfall, לקונסולות נוספות ולא בלעדית ל-Xbox כמו הכותר הראשון בסדרה.

Titanfall_screenshot-e1426255698474

המנכ"ל של Respawn, וינס זמפלה (Vince Zampella), דיבר עם IGN באירוע חלוקת הפרסים BAFTA, ואישר שלא רק ש-Titanfall 2 נמצא כרגע בפיתוח, אלא שהפעם הוא גם יהיה זמין ל-PS4. לעומת זאת, לא היה שום אישור לגבי גרסה לקונסולות דור הקודם.

"אז אנחנו עובדים על משחק המשך. עוד אין לו שם רשמי עדיין, אבל אנחנו עובדים על זה," זמפלה אישר. "זה המיקוד המרכזי שלנו כרגע אבל הקמנו גם צוות שני שיטפל בדברים קטנים יותר. קטן, מחקרי, לוקח את זה לאט! הפעם המשחק יצא ליותר פלטפורמות."

כשדיבר על Titanfall המקורי, מנהל התפעול ראשי של חברת Respawn דאסטי וולץ' (Dusty Welch) אמר שאם הם היו עושים הכל מחדש, המשחק היה כותר רב- פלטפורמות. "ההזדמנות להיות בפלטפורמות נוספות היתה יכולב להיות הרבה יותר משמעותית עבורנו," הוא הרהר.

החלטה זו מייצגת הרבה יותר מאשר הדעות של סטודיו אחד על בלעדיות. זהו מפתח המגיב להתדרדרות הפופולריות של הז'אנר שיכולה להשפיע על שאר התעשייה. Titanfall אכן הצליח מאד, אך יש סיכוי שסטודיואים אחרים מפסידים הרבה כסף במאמצים לשמור על נאמנות לקונסולה מסוימת.