בכניסה לאולם הישיבות בו התחרשה מסיבת העיתונאים של חברת Konami, חיכו לנו ארנב ורוד וגדול (אותו מעריצי סדרת האימה Silent Hill יזהו כ-Robbie הארנב) וחבורה של בחורות יפניות חייכניות הלבושות בלבוש מסורתי (בערך), שהובילו אותנו אל תוך האולם; שם ישבו וחיכינו בסבלנות למנחה, Thomas Sauermann, שיתחיל את האסיפה.

לאחר שתומס הציג את רשימת המשחקים עליהם ידברו, ונשיא החברה עצמו, Kunio Neo, בירך אותנו על הגעתנו, עלו לבמה שני בחורים חסונים שדגמנו לנו את קו הלבוש החדש של Metal Gear Solid: Peacewalker, שנראה קשוח ואורבני במיוחד. לכל חובבי הבגדים הרחבים בצבעי הסוואה – ממולץ.

ועכשיו לעניינינו: המשחק הראשון שהוצג היה Doctor Lautrac, משחק הרפתקה/פאזלים חדש ל-3DS. מפתחי המשחק טענו שמדובר ב"מאמן מוח" אשר יאמץ את מוחו את של השחקן בעזרת עשרות פאזלים ואתגרים מחשבתיים. המשחק, שמתרחש בפריז הרומנטית, יהיה זמין לבעלי ה-3DS כבר בסתיו הקרוב.

לאחר מכן זיכינו לצפות בסרטון מפי אחד המפתחים של Silent Hill: Downpour שדיבר דווקא על ההוצאה המחודשת של שני המשחקים הקלאסיים של הסדרה Silent Hill HD Collection. הוא בישר לנו כי האוסף יגיע גם למכשיר ה-XBOX 360 במקביל לגרסת ה-PS3. כאות הוכרה על נוכחותינו, הוא אפילו הסכים להשמיע לנו כמה קטעי סאונד מהמשחק Silent Hill 2 עם המדובבים החדשים. בעוד שג'יימס (הדמות הראשית) נשמע בסדר גמור, הקול של שאר הדמויות לא מוצלח במיוחד, ומרגיש לא במקום.

אחרי ההדגמה הזו, המשיך הבחור וסיפר לנו שהמשחק Book of Memories, משחק Silent Hill חדש ובלעדי ל-PS Vita, הוא בעצם משחק אקשן קבוצתי, בו השחקן יוצר דמות משלו ומכניס אותה לעולם האפל של "הגבעה השקטה". המשחק, שהובטח לנו שעדיין יהיה מפחיד, מתמקד בעיקר בקרב מול מפלצות מבעיתות ובחווית משחק שיתופית (Co-op), כל זה במבט עילי, בדומה למשחקים כמו Diablo ומשחקי RPG רבים.

ביקורינו בעיירה מכוסת הערפל לא הסתיים שם. על הבמה עלה Brian Gomez, במאי העיצוב של המשחק Silent Hill: Downpour, שסיפר לנו קצת על האלמנטים המרכזיים מאחורי הסדרה, בה טעויות העבר של הדמויות חוזרות לרדוף אותן בדרכים שונות ומשונות, וגם על משימות הצד בהן נתקל במהלך המשחק. לטענתו, בעוד שחלק מאותן משימות מתקשרות לסיפור הראשי באופן ישיר, יהיו כאלו אשר פותחות זרמים חדשים של סיפור, שישארו פתוחים בשביל משחקים עתידיים בסדרה. בריאן עוד השוויץ בגרסה שלהם ל"עולם האחר", המקום בו פחדיה הגדולים ביותר של הדמות הראשית מתממשים.  לטענתו, הגרסה שלהם תהיה סוריאליסטית במיוחד, ותזכיר לשחקנים שילוב מטריד בין עבודותיו של M.C Escher וכתביו של פרנץ קאפקא. אם המפתחים יעמדו במילתם, צפויה לנו חוויה מפחידה ומצמררת כשהמשחק ייצא בסתיו הקרוב על ה-XBOX 360 וה-PS3.

המשחק הבא שהוצג היה NeverDead החדש והמעניין, בו הגיבור לא יכול למות גם עם פירקו אותו לחתיכות. Shinta Nojiri עלה לבמה ושיתף אותנו בשיר הנושא של המשחק המבוצע ע"י להקת המטאל האגדתית Megadeth. דייב מאסטיין, סולן הלהקה, דיבר אלינו ממסך הוידאו והתגאה בכך שהשיר הולם את המשחק בקיצביות ובאנדרנלין שלו, ושהוא קשוח ומלא גיטרות צווחות באופן כללי. מעבר לכך לא נמסר עוד מידע על המשחק, רק שהוא מיועד לצאת (כנראה) בחורף הקרוב על ה-XBOX 360 וה-PS3.

וכעת נעבור למשחק שכולכם (או לפחות רובכם) חיכיתם לו: PES 2012. על הבמה עלה Shingo Takatuska, המפיק של בסדרת משחקי הכדורגל, וסיפר לנו על השיפורים שנעשו השנה. בין השיפורים השונים ישנם שיפורים לאינטליגנציה המלאכותית של השחקנים ושליטה מדוייקת יותר בשחקנים על המגרש. בנוסף, ישנם מצבי משחק חדשים המאפשרים לשחקן לחוות את חייו של כדורגלן מקצועי (מעין Career Mode), או להרגיש איך זה להיות בעלי מועדון כדורגל משלהם.

אחריו, עלה לבמה John Murphy, ראש הצוות האירופאי העובד על המשחק, וגילה לנו הפנים החדשות של PES יהיו שייכות לשחקן המפורסם כריסטיאנו רונאלדו, ושדמו של המשחק יהיה זמין לכולם כבר בשבוע הבא. לאחר מכן ג'ון התחיל לדבר על MyPES, אפליקציה חדשה המקשרת את המשחק עם הרשת החברתית Facebook. כל הנתונים הסטטיסטיים של השחקן, כולל נצחונות והפסדים והישגים אחרים, יעלו דרך המשחק לדף הפייסבוק של השחקן, וכל חבריו יוכלו להתפעל או להקניט אותו, בהתאם. ניתן גם לזכות בגביעים ומדליות שונות על ביצועים מרשימים במיוחד.

תומס עלה חזרה על הבמה, הודה לנו (שוב) על נוכחותינו ועל זמננו, ושלח אותנו לדרכנו, חזרה אל האולמות השוקקים של אולם הכנסים הגדול של קולון, גרמניה.