Sequare Enix London החליטה לתת הזדמנות שנייה למשחק הפשע בעולם פתוח True Crime: Hong Kong, אשר בוטל ע"י Activision בפברואר השנה. לפי אתר Gamasutra, חברת Square Enix רכשה את את הזכות להפיץ את המשחק, אך לא את הזיכיון עצמו, כך שהם יאלצו להשמיט את השם True Crime ולמצוא כותרת אחרת למשחק (יש הצעות?). Lee Singleton, מנהל הסטודיו הלונדוני של החברה, מספר כי United Front Games עדיין מפתחים את המשחק, שהיה אמור לצאת על ה-XBOX 360, PS3 וה-PC בנובמבר, אך הם "עדיין לא מדברים על תאריך יציאה חדש או פורמטים בזמן זה".

Singleton ממשיך ומשבח את המשחק, וטוען כי True Crime: Hong Kong "הוא אחד המשחק האלה בהם אתה לא רוצה להניח את הבקר… (יש למשחק) מנוע חדש ומדהים, סיפור עשיר עם דמויות עמוקות ומורכבות, ואלמנטים משחקיים שפשוט לא נראו ברמה כזו במשחקי עולם פתוח". כל אלה גרמו ל-Square Enix פשוט "לקפוץ" על המשחק.

True Crime: Hong Kong הוכרז לראשונה בדצמבר 2009, והציג את סיפורו של שוטר סמוי בשורותיה של המאפיה הסינית. בסרטונים ודמואים שונים ראינו את קרבות אגרופים ואומנויות לחימה מרשימות, הרבה אקשן וגם קטעי נהיגה מהירים בהם הדמות הראשית זינקה מרכב לרכב בעת נסיעה. Activision בסופו של דבר ביטלה את הוצאת המשחק, תחת הטענה שהוא "פשוט לא טוב מספיק". עכשיו, תודות ל-Square Enix, נוכל לשפוט בעצמנו.

http://youtu.be/rQgohCR13HA