חברת הציוד ההיקפי הדנית SteelSeries, שהחלה את דרכה בתור יצרנית משטחים לעכבר, השיקה ביום ג' ה-21/10, 2 מקלדות חדשות ועכבר המצטרפים לאוזניות ה-Arctis1 Wireless תחת קמפיין חדש בשם GLOW UP.

מהות הקמפיין היא השקת שתי מקלדות חדשות ה-Apex 3 וה-Apex 5, יחד עם עכבר חדש בשם Rival 3, עליהם נספר לכם מיד. חברת SteelSeries מציינת כי כשתכננה את 3 המוצרים, היא שמה לה לדגש להנגיש טכנולוגיות שנמצאות במוצרי הפרימיום שלה גם לליין מוצרי הכניסה ולשמור על רמת מחירים זולה יחסית.

כפועל יוצא, SteelSeries ממספרת את ליין המוצרים השונים שלה באמצעות ספרות, כאשר הספרה 1 מסמלת את רמת הכניסה, והספרה 9 מסמלת את הרמה הגבוהה. מעליה נמצאת רמת ה-Pro, עם המוצרים ברמה הגבוהה ביותר, ותג המחיר הגבוה ביותר. הכל כדי להקל עליכם את החיים ולאפשר לכם לבחור את המוצר המתאים ביותר עבורכם.

לדוגמה – מקלדת ה-Apex Pro מתהדרת בתג מחיר של כ1000 ש"ח, אך בהתאם, מצויידת בשלל טכנולוגיות מרשימות שמטרתן לאפשר ללכת לקחת את רמת המשחק שלכם אל השלב הבא. ה-Apex 7, היא אחותה הזולה יותר, אך בהתאם – מכילה פחות פיצ'רים וטכנולוגיות.

אל שתי המקלדות והעכבר שהוכרזו היום מצטרפת ה-Arctis 1 Wireless שסיקרנו לא מזמן, ותוכלו לקרוא עליה בכתבה הבאה: SteelSeries Arctis 1 Wireless.

RIVAL 3 – כל מה שאתם צריכים בעכבר – ועוד קצת!

עכבר ה-Rival 3 שואף לתת לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל להנות משעות מרובות של הנאה ממשחק נמרץ על גבי המחשב, ואז קצת מעבר.

העכבר תוכנן מחדש לחלוטין מחומרים עמידים במיוחד, עם סוויצ'ים מכניים שמבטיחים 60 מיליון לחיצות וחברת SteelSeries מבטיחה שהוא ישרוד שנים, גם אצל המשתמש הכבד ביותר. אלו בעצם אותם סוויצ'ים בהם החברה משתמשת בלייין העכברים היקר יותר שלה.

עכבר ה-RIVAL 3 - סוויצ'ים מכניים עמידים במיוחד!
עכבר ה-RIVAL 3 – סוויצ'ים מכניים עמידים במיוחד!

החומרים שממנו העכבר עשוי הופכים אותו לקל משקל ובעל עיצוב ארגונומי, הכל כדי להפחית את העומס והמאמץ מהכתף והזרוע, כדי שתוכלו לשחק שעות רבות מבלי להתעייף.

העכבר מצויד בחיישן ה-TRUEMOVE CORE SENSOR של סטילסירייס שעבר עיצוב מחדש כדי להתאים אותו באופן ספצפי ל-Rival 3(נכון לעכשיו לא ידוע אם ניתן יהיה לשדרג את החיישן בהמשך חיי המוצר). החיישן המדויק מבית SteelSeries פותח עבור העכברים היקרים ביותר של החברה. הוא מסוגל לבצע עקיבה ביחס של 1:1 אחרי תנועת היד שלכם.

ניתן לשנות את רגישות חיישן העכבר בין 100 ל8,500 CPI (ר"ת שמשמעותם Counts per Inch, והם המקבילה הדנית ל-DPI ברוב העכברים האחרים). בנוסף, הזיכרון המובנה שמצוי בעכבר עצמו, יאפשר לכם לקבוע צירופים מקשים שונים, 5 הגדרות CPI שונות ועוד על גבי העכבר עצמו!

אי אפשר עכבר שמיועד לגיימינג בלי קצת תאורת RGB! עכבר ה-Rival 3 מגיע עם תאורת ה-Prism של החברה, עם 16.8 מיליון צבעים בהירים וברורים, על גבי 3 אזורים שונים הנתונים להתאמה אישית. מערכת ה-Prism של החברה יודעת להתממשק באמצעות התוכנה של סטילסירייס למוצרים אחרים מבית החברה, והדבר היותר מגניב – להגיב לפעולות הקורות במשחק עצמו או באפליקציות תומכות המיועדות לגיימינג כמו דיסקורד!

APEX 3 – עמידה למים וללחיצות!

מקלדת חדשה שמצטרפת ליין המקלדות של החברה – הAPEX, כעת עם השקת הקמפיין STEELSERIES: GLOW UP, היא מקלדת ה-APEX 3.

ייחודה של מקלדת זו טבוע בעיקר בכך שהיא – ניתנת להטבעה! המקלדת עמידה למים, על מנת שמשקה הקפאין האהוב עליכם לא יגרום לה נזק, במידה והוא ישפך על ה-APEX 3. המקלדת מצוידת בסוויצ'ים ממברניים שקטים במיוחד, והיצרן מבטיח כי הם יעמדו ב-20 מיליון לחיצות כל אחד עם מנגנון למניעת גוסטינג.

מקלדת ה-APEX 3 עמידה לנזקי מים!
מקלדת ה-APEX 3 עמידה לנזקי מים!

המקלדת מגיעה עם שני פיצ'רים מגניבים שמשפיעים על הנראות והנוחות בצורה ברורה – משען מגנטי המיועד למפרקי כף היד, ומאפשר לכם למקם אותו בצורה הנוחה לכם, אם בכלל. פיצ'ר שני נוח במיוחד הוא גב המקלדת שמאפשר לכם לבחור מהיכן יצא הכבל לכיוון המארז (ימין, אמצע, שמאל), דבר שיאפשר לכם לשמור על שולחן עבודה נקי במיוחד בלי חוטים מסתבכים.

על המקלדת בקצה הימני העליון תוכלו למצוא כפתורים ייעודיים לשליטה במוסיקה שלכם ללא צורך לצאת מחלון המשחק בו אתם עסוקים. כמובן, שגם כאן – RGB גם במקלדת במחיר הכניסה: 20 אזורי RGB שונים הניתנים להגדרה יאפשרו לכם להתאים את מראה המקלדת לאופי האישי שלכם.

APEX 5 – תגדיל לי בשקל תשעים!

(טוב, ובעוד 10 אגורות).

ה-Apex 5 כבר עמוסה יותר מאחותה הקטנה, ומגיעה בראש ובראשונה עם לחצני ה-Hybrid של SteelSeries. הייחוד בלחצנים אלו הוא בכך שהם משלבים את הטוב שבשני העולמות: ממברנה על מנת לאפשר תנועה חלקה של כל אחד מהלחצנים מצד אחד, ומצד שני עמידות גבוהה (50 מיליון לחיצות כפתור!), ביצועים, והקליק המספק של מקלדת מכנית בעלת סוויצ'ים כחולים.

המקלדת מצוידת אף היא כמו אחותה הקטנה במשען מפרק כף יד מגנטי מתרפק, וגב מקלדת שמאפשר לכם כיצד למקם את כבל ה-USB למארז. מקלדת זו עשויה מחומרים חזקים יותר לעומת ה-Apex 3, בדגש על שימוש באלומיניום תעופתי חלקלק ויפה כדי להבטיח את עמידות המוצר לאורך זמן.

מסך OLED ותאורת RGB שמאפשרת הגדרה של תאורת כל כפתור בפני עצמו!
מסך OLED ותאורת RGB שמאפשרת הגדרה של תאורת כל כפתור בפני עצמו!

בקצה הימני העליון של המקלדת ה-Apex 5 תוכלו למצוא מסך OLED קטן המהווה חיווי ויזואלי ברור עם מידע שאתם תגדירו למקלדת להציג: החל מגיפים מטופשים, מידע על המשחק, הודעות נכנסות מאפליקצייית ה-Discord, הגדרות המקלדת ועוד.

זיכרון פנימי על גבי המקלדת יאפשר לכם לשמור 5 פרופילים שונים באופן מקומי על המקלדת. הדבר מאפשר למשתמש להגדיר פרופילים שונים בהתאם לסוג הפעילות אותה הוא יבצע על המקלדת – הקלדה, משחק, גלישה באינטרנט, הכנת ממים, ועוד.

ולבל נשכח את תאורת ה-RGB! מקלדת ה-Apex 5 מתהדרת לא רק בתאורת LED צבעונית במיוחד עם 16.8 מיליון צבעים, אלא גם בכך שבמקום אזורי תאורה, כל לחצן מצויד בנורה משלו, דבר שמאפשר למשתמש להגדיר את התאורה של כל כפתור וכפתור בנפרד.

STEELSERIES: GLOW UP – גיימינג לכולם!

לסיכום, נראה כי היצרנית הדנית מנסה לפנות לקהל גיימינג רחב יותר, ולאפשר לו לשאוב הנאה מהטכנולוגיות המתקדמות של מוצרי הפרימיום של החברה כדוגמת ה-Apex Pro ו-Rival 710 בתקציב הגיוני וסביר במיוחד, מבלי לוותר על המאפיינים הייחודיים של מוצרי החברה.

נכון לרגע כתיבת שורות אלו לא הועבר מחיר מומלץ לצרכן על היצרן(בדולרים). ועדיין לא נמסר מהיבואן האם צפוי יבוא סדיר של כל שלושת המוצרים, ומחירם המדויק בישראל. תוכלו להמשיך להתעדכן באתר היבואן – ביקונקט, בפייסבוק הישראלי של SteelSeries וכמובן – אצלנו!