כפי שכולם כבר יודעים, אנו צפויים לקבל את המשחק הבא בסדרת Battlefield ב-20 בנובמבר, עם Battlefield V שלוקח אותנו חזרה בזמן למלחמת העולם השנייה.

אבל לפני מספר ימים הופתענו לגלות כי שחרור המשחק הוא רק ההתחלה, וש-DICE מתכננת לנו תוכן נוסף שנקבל לאורך החודשים שלאחר יציאת המשחק – בחינם אין כסף.

Battlefield V

בתמונה אפשר לראות בגדול את פריסת התוכן הצפוי לאורך התקופה שיקרא Tides Of War, אז בואו נצלול למה מחכה לנו:

פרק 1: פתיחה

בערך שבועיים לאחר שחרור Battlefield V (תחילת דצמבר) תפתח המפה Panzer Storm, בה חטיבות הטנקים הגרמניים דוהרות לעבר כיבוש בלגיה ונלחמות בכוחות בעלות הברית שמנסים להדוף אותם. כפי שניתן להבין מהשם, עיקר המפה יהיה קרבות טנקים, לכן המפה מעוצבת בהתאם. אתם יכולים לצפות להתקל בגבעות, מכשולים וביצורים שיקשו עליכם לנצח.

בנוסף למפה חדשה ל-Multiplayer אנו מקבלים גישה לקמפיין מיוחד לשחקן-יחיד בשם ה"טיגריס האחרון" (The Last Tiger על שם הטנק הגרמני) בו תכנסו לנעליו של חייל גרמני, ותצטרפו לצוות טנק מבודד שמתחיל לפקפק באידיאולוגיה שהביאה אותו למצב הזה.

בתקופה זו של הפרק הראשון נקבל גם גישה ל-"מטווח האימונים" (Practice Range) בו תוכלו להתאמן על יכולות הנהיגה, טיסה וירייה שלכם בשלל מבחנים, או סתם לעשות שטויות עם חברים. המפה ניטרלית לחלוטין ולא תוכלו למות בה, ומבוססת על המפה Hamada.

לבסוף מובטחים לנו אירועים שבועיים שיביאו לידיי ביטוי את המשחקיות של Battlefield V, כל האירועים הללו מזכים בנקודות לרמת ה-"פרק" שלכם. לסיום נציין כי עם פתיחת הפרק הראשון תיפתח האפשרות לעצב את הטנקים והמטוסים שלכם וליהנות מה-"סקינים" השונים.

Battlefield V

פרק 2: מכות ברק

בין חודש ינואר למרץ יפתח הפרק השני, בפרק זה ההתרכזות היא סביב לחימה באמצעות כלי-רכב ומשימות מיוחדות לחיל הרגלי.

במצב משחק חדש בשם "כוחות משולבים" (Combined Arms) תאחדו כוחות עם שלושה חברים ב-co-op למספר משימות במפות שונות בהם תלחמו בדמויות הנשלטות על ידי המחשב.

בנוסף על כך, יפתחו שני מצבי משחק חדשים ב-Battlefield V. הראשון הוא גרסה מחודשת של Rush המוכר, בו תחליפו את הרצון שלכם להשמיד תחנות שידור של האויב ב… פצצות, מה זה אומר?  לא ברור לגמרי, אבל נגלה יחדיו בפרק השני. שימו לב שמצב משחק זה יהיה אפשרי רק בזמן פרק 2.

מצב משחק נוסף שמקבל חידוש הוא Squad Conquest, בו תשחקו הפעם בקבוצות יריבות של 16 שחקנים המחולקים לשתי חוליות המנסות לשלוט במפה.

כמו בפרק הראשון יהיו אירועים שבועיים ופרסים מיוחדים לפרק זה.

Battlefield V

פרק 3: מבחן תחת אש

ה-Battle Royal מגיע גם ל- Battlefield עם מצב-"סופת אש" (Firestorm), כשהמלחמה מגיעה ליוון בתחילת מרץ.

מצב המשחק "סופת אש" שפותח בשיתוף פעולה בין DICE ו- Criterion ישלב בין המשחק המוכר Battlefield לז'אנר הבאטל רויאל שסחף רבים. למי שלא מכיר (איפה הייתם בשנה האחרונה?), מדובר במפה מלאה בשחקנים שנלחמים אחד נגיד עד השני בזמן שהמפה מתכווצת ככל שהזמן עובר. השילוב בין מצב זה לכלי הרכב המיוחדים ב-Battlefield והמכניקות הנוספות שלו מביאות לנו את "סופת אש".

אבל זה לא הכל, אנחנו צפויים לקבל מפה חדשה שמציבה אותנו בלחימה עזה ביוון, כאשר בעלות הברית מנסות להיאחז באי כרתים כאשר הן מותקפות על ידי מדינות הציר מהאוויר.

מה קורה בהמשך ההיסטוריה?

לאחר חודש מרץ עוד לא ידוע מה נקבל ולמה ניתן לצפות, אבל אם DICE ימשיכו בשיטה זו, אנו צפויים לתכנים נוספים שיעסיקו אותנו רבות.

לאלו מכם שלא מסוגלים לחכות עד ליציאת המשחק, אנחנו נפרט מיד את כל האפשרויות לשחק מוקדם, כשהמוקדמת מביניהן תהיה כבר בתשיעי בנובמבר.

Battlefield V

 שחקני PC? קיימות לכם מספר אפשרויות לבחירה:

רוצים לשחק כבר מה-9 בנובמבר? אם תרכשו את המנוי החודשי – Origin Access Premier למחשב האישי, תקבלו גישה מוקדמת למשחק המלא. אבל זה לא הכל, תקבלו גישה גם לכל התכנים שמגיעים עם גרסת ה- Deluxe כמו חמש חליפות צנחנים, עשרים AirLifts שבועיים, חליפת ה-Firestorm, חליפה מיוחדת לחייל, וגישה מידית לחמישה נשקים מ-Battlefield 1.

חבילת ה-Premier כבדה לכם בארנק? תוכלו להצטרף למנוי החודשי – Origin Access Basic למחשב האישי, ותקבלו גישה מוקדמת למשחק המלא גם מה-9 בנובמבר אבל רק 10 שעות ניסיון לכלל התכנים במשחק המלא. חשוב לציין שמקבלים גם הנחה של 10% אם מחליטים לקנות את המשחק, וההתקדמות שלכם נשארת אתכם.

לא רוצים להתחייב למנוי חודשי אבל עדיין רוצים לשחק מוקדם? תוכלו לשחק כבר מה-15 בנובמבר במשחק המלא ברכישה מוקדמת של גרסת ה- Deluxe של המשחק. תקבלו את כל ההטבות הנוספות שציינו בעבור ה-Premier רק תתחילו לשחק קצת יותר מאוחר.

שחקני Xbox One ? קיימות לכם מספר אפשרויות לבחירה:

בדומה למנוי למחשב האישי, קיים מנוי EA Access Play First Trial ואיתו תקבלו גישה מוקדמת למשחק המלא גם מה-9 בנובמבר אבל רק 10 שעות ניסיון לכלל התכנים במשחק המלא. גם כאן תקבלו הנחה של 10% על כל משחקי EA, וההתקדמות שלכם נשארת אתכם.

אם אתם לא רוצים להתחייב למנוי חודשי אבל כן רוצים לשחק מוקדם, גם כאן תוכלו לשחק כבר מה-15 בנובמבר במשחק המלא ברכישה מוקדמת של גרסת ה-Deluxe של המשחק. תקבלו את כל ההטבות הנוספות שציינו בעבור ה-Premier ושוב פעם תתחילו לשחק קצת יותר מאוחר.

שחקני PlayStation 4 ? קיימת לכם רק אפשרות אחת לצערנו:

תוכלו לשחק כבר מה-15 בנובמבר במשחק המלא ברכישה מוקדמת של גרסת ה-Deluxe של המשחק. כמו בשאר הפלאטפורמות, תקבלו את כל ההטבות הנוספות שציינו בעבור ה-Premier רק תתחילו לשחק קצת יותר מאוחר.

המשחק Battlefield V עתיד לצאת ל-PC, Xbox One ו-PlayStation 4 לכל המאוחר ב-20 לנובמבר. אתם מוכנים לשדה הקרב?