עוד לא הספקנו להתאושש מכל המשחקים של חודש פברואר, והנה מרץ 2022 מגיע עם עוד שלל משחקים מטורפים לא פחות. יש מלא משחקי אקשן לכל סוגיהם, חלקם הומוריסטים וחלק אפלים וקשוחים. חובבי נהיגה ומכות גם ימצאו מה לשחק, ומי שמחפש חוויה חמודה וורדרדה, ייהנו גם הם. אז שימו את Elden Ring בצד לכמה דקות, בזמן שנעזור לכם למצוא את המשחק הבא שתשחקו.

Shadow Warrior 3

מה קורה שמחברים ביחד דום, הומור עצמי, והספרה 3? לא, לא דום חדש אלא Shadow warrior 3. המשחק מביא איתו המון נשקים, כדורים, ודם של מפלצות מטורללות שקצת לא ברור מה המעצבים לקחו כשעיצבו אותן.

ב-Shadow warrior 3 תחזרו לנעליו של לו וונג יחד עם מסיכה שלא סותמת את הפה בחיפוש אחר דרקון שהם שחררו לא מרצון מכלא נצחי שמסתבר כלא כזה נצחי. כמו המשחקים הקודמים בסדרה מדובר במשחק יריות מגוף ראשון בקצב מהיר בתוספת קטנה של קאטאנה שקיבלה כמו שאר הנשקים שדרוג גרפי מרשים.

בשונה מהמשחקים הקודמים בסדרה, פה השלבים הם יותר ליניארים ומערכת השדרוגים דיי ישירה. גם התווספו יכולות תנועה חדשות שיעזרו לכם להגיע ממקום למקום ומאויב אחד לאחר מספיק מהר בשביל שהוא לא יבין מה נפל עליו.

אז אם אתם בקטע של משחק יריות משוגע עם מהלכי execute יצירתיים בקטע שיגרום לכם להמשיך ולתהות מה לקחו המעצבים, תמתינו בסבלות ל-1 למרץ ותשיגו Shadow Warrior 3 למחשב, לפלייסטיישן 4 ומעלה, ול-Xbox One ומעלה.

Babylon's Fall

בהפקה של סקוור אניקס שמככבים החודש, ובפיתוחם של PlatinumGames, באבילונז פול, הוא אקשן ארפיג'י בעיצוב יוצא דופן שמשלב פנטזיה מודרנית עם אמנות מימי הביניים. היוצרים לוקחים אותנו עמוק אל תוך עולם פנטזיה כמעט תנ"כי, עם הגרסה שלהם למגדל בבל.

אנחנו נשחק לוחם בשם Sentinel, שביכולתו להחזיק ארבעה נשקים בכל זמן נתון, פלוס שניים בכוננות. מה שאומר שיהיו הרבה סלאש, דאש, ועוד כמה סלאשים. המפתחים מתגאים במיוחד בכמות הנשקים והאופציות השונות שאלו מציגים בפני השחקן. 

האפיל הרציני והמעניין ביותר של באבילונ'ז פול הוא היכולת לשחק בקבוצה של עד ארבעה שחקנים, גם אונליין. זה מוציא את המשחק קצת יוצא דופן בנוף, בהתחשב בכך שלא מעט שחקנים מחפשים את המשחק החברתי שלהם, ושלא בהכרח יהיה רב משתתפים. בהתחשב בכמות הנשקים הפנומנלית, לשחק בזוג או בקבוצה יכול ליצור סיטואציות אסטרטגיות מעניינות.

Babylon's Fall יוצא למחשב, וגם לפלייסטיישן 5 ו4 ברביעי במרץ.

Triangle Strategy

המשחק Triangle Strategy הוא המשחק הבא מסדרת HD-2D של סקוואר אניקס, שהביאה לנו בעבר את Octopath Traveller. אבל הפעם לא מדובר במשחק תפקידים סטנדרטי בתורות, אלא משחק תפקידים טקטי מרובה בחירות.

המשחק מציע מערכת קרבות טקטיים, שאולי תזכיר לכם קצת משחקים כמו Final Fantasy Tactics או Tactics Ogre. היא תציע יותר מאשר רק קסמים, נשקים ומיקום חכם, אלא גם שילוב בין אלמנטים כדי לשרוף שטחים במפה או לחשמל שטחים רטובים.

מעבר לעומק הטקטי, Triangle Strategy צפוי להכיל מערכת של הצבעות, שבה ההחלטות שלכם ישפיעו על איך שהסיפור יתקדם. פה הדמוקרטיה של המשחק תבוא לידי ביטוי – אתם תצטרכו לדבר ואפילו לשכנע אנשים בממלכה להצביע, כדי שבסופו של דבר הבחירה שלהם תהיה זו שאתם רוצים.

עושר של בחירות וטקטיקה מחכה לכם ב-Triangle Strategy שמגיע ברביעי במרץ לסוויץ' בלבד.

Gran Turismo 7

אוהבים רעשים של מנועים? נהנים לראות מכוניות יפות? רוצים לחוות קמצוץ מנסיעה במכוניות שאין שום סיבה שיסעו בכבישים הפקוקים של ישראל? אז Gran Turismo 7 הוא כנראה בשבילכם.

סדרת סימולטורי הנהיגה של סוני שהולכת ראש בראש עם סדרת Forza Horizon של אקסבוקס מחממת מנועים עם הכותר השביעי, שיקח אותנו למגוון מסלולים ברחבי העולם. תוכלו להשאיר אבק למתחרים שלכם, לעצב מכוניות כראות עיניכם או סתם להשוויץ בהישגים שלכם בעזרת הפוטומוד שהמשחק מציע.

בנוסף לחידושים שהמשחק יביא איתו, צפויים לחזור גם פיצ׳רים שונים כגון קמפיין לשחקן יחיד, בית ספר לנהיגה ומזג אוויר דינמי.  תוכלו לשחק ב-Gran Turismo 7 על הפלייסטיישן 5 והפלייסטישן 4 החל מה-4 במרץ.

WWE 2K22

החודש WWE 2K22 יכנס לזירה. והוא יציע שלל פיצ'רים וחידושים שמעריצי הסדרה יוכלו להנות מהם. עם מנוע משחק ושליטה חדשה, תוכלו לשחק כמו שלא שיחקתם לפני כן, והכל עם גרפיקה משופרת שתציג לכם מתאבקים מיוזעים כמו שראיתם אותם רק בטלוויזיה. כל זה לקול קריינות אימרסיבית ומוזיקה אינטנסיבית.

המשחק יציע מצב בשם My-GM שבו תעצבו את מנהל הקבוצה שלכם, תגייסו מתאבקים, ותארגנו אירועים במטרה להגיע לרייטינג גבוה. על הדרך אתם תרצו לכוון ליצור יריבויות ונרטיב אינטנסיבי, כדי להעניק לאירועים שלכם דרמה עמוקה ומלהיבה.

תוכלו לעשות את כל זה כש-WWE 2K22 יצא ב-11 במרץ ל-PC, PlayStation ו-Xbox.

Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin

Stranger of Paradise: Final fantasy origin, הספיפנאוף שלא חשבנו שיקרה, סוג של פריקוול לפיינל פנטזי – כן, פיינל פנטזי הראשון – זה שאין לו מספר, יוצא לאוויר העולם לאחר שתי גרסאות דמו, והרבה עצות מהקהל.

המשחק עוקב אחרי ג'ק גארלנד, אדם זר עם עבר מפוקפק ולא ידוע שמגיע לממלכה "קורנליה" – המוכרת לנו מהמשחק המקורי. ושם פוגש את חבריו לוחמי האור. המשחק אמור להיות אפל יותר ובוגר יותר משאר המשחקים בסדרה, ובתכלס הוא גם מחווה לחובבי הסדרה. 

המפתחים שמו את הדגש על ההתאמה האישית של הדמויות. לכל דמות אפשר לתת תפקיד מתוך מבחר של 14, וכל בחירה בפיתוח הדמות תייצר אופציות אסטרטגיות חדשות. 

כמובן שלא חייבים להיות חובבי הסדרה כדי לשחק; Stranger of Paradise הוא stand alone לחלוטין, ובהחלט לא חובה לחזור 35 שנים אחורה בזמן ולשחק את המשחק המקורי, למרות שמי שמכיר את פיינל פנטזי טוב כנראה יחווה אותו אחרת ואולי אפילו ישים לב לספויילר קטן שהתגנב לטקסט שלנו.

Stranger of Paradise: Final fantasy origin, הגרסה האלימה והאפלה יותר של פיינל פנטסי, ייצא ב-18 במרץ למחשב האישי וקונסולות הפלייסטיישן והאקסבוקס

Ghostwire: Tokyo

המשחק Ghostwire: Tokyo הוא משחק אקשן הרפתקאות שמתרחש בגרסה רדופה של העיר טוקיו, איפה שהשדים מחייכים, ורוחות של תלמידות בית ספר בלי ראש רודפות אחריכם. לאחר שכל התושבים בעיר נעלמים בהפתעה, אתם נשארים מאחור יחד עם רוח שתלווה אתכם, במטרה להבין למה האנשים נעלמו ואיך אפשר להציל את העיר.

במשחק אנחנו נשתמש בארסנל יכולות וקסמים שנקראים Ethereal Weaving, שהם בעצם קסמי יסודות שונים כמו כדורי אש או מים. לצד אלה אנחנו נשתמש גם בחץ וקשת, טליסמן, ושלל כלים קלאסיים יעזרו לנו בקרבות מול המפלצות השונות במשחק.

הקסמים הללו יעזרו לנו גם בתנועה ממקום למקום – נוכל להשתמש עם קסם של וו תפיסה כדי לתפוס שדי טנגו מעופפים ולהניף את עצמנו אל הגגות של טוקיו, שם גם יחכו לנו שלל אוצרות ושדים.

עם שילוב של מיסטיקה יפנית, ויזואליות מרשימה, וקסמים רהבתניים, נראה שיש למה לצפות מ-Ghostwire Tokyo, כשהוא יגיע ב-25 במרץ ל-PC ול-PlayStation 5.

Kirby and the Forgotten Land

גרסת נינטנדו של דייסון, קירבי, עושה קאמבק שישאב אתכם לתוך עולם פוסט-אפוקליפטי מלא בסכנות ואתגרים, אם כי כנראה לא כמו במשחקים כגון The Last of Us.

ב-Kirby and the Forgotten Land תחקרו את העולם, תילחמו ביצורים שנראים די חמודים ותפתרו כל מיני פאזלים סביבתיים, וכל זה בסגנון שמאוד מזכיר את Mario Odyssey.

אפשר לומר זאת בפה מלא (ראיתם מה עשינו פה?), קירבי כזה עוד לא היה לנו, ושינוי הנוסחה נראה מרענן במיוחד, כאילו הוא יצא מתוך מכונת פחיות (ומה שעשינו פה?).

לא תצטרכו להמתין יותר מדי ל-Kirby and the Forgotten Land שיגיע לנינטנדו סוויץ׳ ב-25 במרץ.

Tiny Tina's Wonderlands

Tiny Tina's Wonderlands הוא משחק ספינאוף לסדרת בורדרלנדס ויורש למיני משחק Borderlands 2: Tiny Tina's Assult on Dragons keep שמלבד היותו תוכן נוסף עם שם ארוך כמעט כמו המשחק עצמו, קיבל חוות דעת חיובית מהמעריצים שדרשו עוד טייני טינה.

Wonderlands הינו משחק אקשן יריות מגוף ראשון שמשלב בתוכו אלמנטים של משחקי תפקידים ובדומה לבורדרלנדס תוכלו לשחק לבד או עם עד שלושה חברים.

העלילה מתרחשת בעולם לוח המשחק של טינה כשהיא תיקח על עצמה את התפקיד של הדאנג'ן מאסטר והיא יכולה לשנות את העולם תוך כדי משחק סתם כי בא לה או אם נפל לה נאצ'ו גבינה על הלוח. כמו כל משחק תפקידים, תעצבו לעצמכם את הדמות ותבחרו מקצוע מבין שש אופציות.


בפעם הראשונה בסדרה לא תוגבלו לעץ מקצוע אחד, אלא תוכלו לשלב יכולות מעצים שונים ולבנות את הבילד שמתאים לסגנון המשחק שלכם. זה לא החידוש היחיד שכן הפעם ניתן להילחם באמצעות כלי נשק כמו פטישים וחרבות ולהשתלב עוד יותר טוב בעולם הפנטזייה שנראה מעולה.

אז מוכנים שטינה תהייה הדאנג'ן מאסטר שלכם? כי החל מה-25 למרץ תוכלו לשחק איתה במחשב, בפלייסטיישן ובאקסבוקס.

Weird West

Weird West, כמו שבוודאי הסקתם מהשם, הוא משחק קצת מוזר שמתרחש במערב הפרוע. מדובר במשחק אקשן-תפקידים שמשלב בין אירועים ודמויות מההסיטוריה האמריקנית לבין אלמנטים על טבעיים כמו אנשי זאב, זומבים וכישוף שחור.

אנחנו נדלג בין חמישה סיפורים של חמש דמויות שונות, כל אחת והקטע שלה, עד שכל קווי העלילה יתאחדו לקראת הסוף. כמו בהרבה משחקים מהז'אנר, הבחירות והפעולות שלכם עם כל אחת מהדמויות ישפיעו על העולם ועל שאר הסיפורים.

האקשן כולו מתרחש ממבט עליון איזומטרי, אבל Weird west תומך בכמה סגנונות משחק, אז לא תהיו חייבים לירות בכל מה שזז אם לא מתאים לכם. מה שכן, היוצרים מבטיחים שסגנונות משחק שונים יביאו לחוויות שונות, ושחקנים יקבלו חוויה שמעוצבת לפי איך שהם משחקים.

אולי יעניין אתכם לדעת שהמשחק מפותח על ידי סטודיו חדש, שהוקם על ידי חלק מהיוצרים של סדרת Dishonored המוצלחת, אבל כנראה שיש למה לחכות.

Weird West יוצא בשלושים ואחד במרץ, למחשב האישי לפלייסטיישן 4 ולאקס בוקס וואן.


אלה הם עשרה משחקים גדולים, חדשים ומעניינים שיוצאים בחודש מרץ 2022. תאמינו או לא, אבל יש לא מעט משחקים שלא הופיעו ברשימה הזו, ואנו בטוחים שאתם מצפים לחלק מהם.

ספרו לנו עליהם ברשתות החברתיות ואל תשכחו להרשם אלינו לערוץ, כדי שנוכל להמשיך ולהביא לכם תוכן כיפי ואיכותי.