חברת ביקונקט אחראית בעיקר על שיווק של מוצרים בישראל מתחום הסאונד כמו אוזניות הג'ברה או מוצרי הסאונד היוקרתיים של B&O או מותג הגיימינג SteelSeries. כעת, היא חוברת למותג בשם WIZ מבית Signify, חברת בת של Philips. חברת Signify מתמחה בתאורה חכמה, אשל יותר זולה ממותג הבית של פיליפס, Hue.

כמו כן, Signify היא בין המובילות העולמיות בתאורה; היא מספקת ללקוחות מקצועיים ולצרכנים פרטיים מוצרים, מערכות ושירותים איכותיים. התאורה החכמה של Signify מגדירה מחדש מה אור יכול לעשות וכיצד אנשים משתמשים בו. באירוע ההשקה שהיה ב-28.02.22, הציגו בפנינו את שלל המוצרים השונים אשר זמינים למכירה בארץ.

Wiz Squire

בואו נרחיב טיפה על WiZ. מדובר, כאמור, במותג העולמי של Signify לתאורה חכמה ונגישה לכולם הכולל פתרונות תוכנה, שירותי ענן ומוצרים. WIZ מביאה חידושי תאורה לצרכים היומיומיים של כל אחד. היא מספקת מערכת חכמה מבוססת Wi-Fi השולטת בפשטות במוצרי התאורה עם אפליקציה ידידותית למשתמש המתחברת לרשת ה-Wi-Fi הקיימת בבית. מערכת ה-WiZ יוצרת אווירה המתאימה עבורכם בפשטות וללא מאמץ.

באירוע ההשקה סטפן גליקסמן, מנהל הפעילות של Signify בשוק הישראלי, דיבר קצת על ההשקה בארץ:  "אני שמח וגאה להשיק את מערכת התאורה חכמה WiZ מבית Signify בישראל ולהיות מותג התאורה המוביל בתחום. WiZ מביאה פתרונות תאורה חדשניים לחיי היומיום שלנו ומאפשרת לצרכנים לשלוט בתאורה ובאביזרים הנלווים בצורה קלה לשימוש כמו תאורה רגילה, רק שהיא חכמה ומתקשרת עם מערכות הבית. חברת Bconnect נבחרה להיות המפיצה הרשמית של משפחת מוצרי התאורה של WiZ בישראל, אני בטוח שביחד עם Bconnect אנחנו נגדל ונתפתח, נוביל את השוק ונצליח להגיע לכל בית בישראל".

Wiz Lighting Red Room

תאורה חכמה ופשוטה לתפעול

המערכת החכמה של WiZ שולטת במכשירים בצורת Plug & Play עם אפליקציה ידידותית ועתירת תכונות אשר מתחברת לרשתות Wi-Fi קיימות. בכל המוצרים קיים שבב המשלב Wi-Fi ו-Bluetooth כדי להפוך את ההגדרה דרך אפליקציית הבית החכם החדשה WiZ לפשוטה הרבה יותר.

באמצעות האפליקציה ניתן להנות מאחת ממערכות בקרת האור המתקדמות ביותר לבית; תוכלו לשלוט בנפרד על כל אזור בבית ועל כל תאורה. ניתן לשלוט באלפי גוונים של לבן, לצבוע את הקירות בגווני הצבע האהובים ולהנות מההבדלים העדינים שהשפעות האור הדינמיות מסבות על הסביבה. האפליקציה גם מאפשרת לייצר לוחות זמנים ורוטינות אשר מאפשרות לכל חדר מערכת מומלצת של לוחות זמנים שיעזרו להפוך את צרכי התאורה לאוטומטיים.

Wiz Filament clear

האפליקציה מאפשרת גם לראות את צריכת החשמל הביתית עד 4 שבועות אחורה ובנוסף לבדוק את צריכת החשמל הפרטנית בכל חדר שמוגדר באפליקציה. זה כולל, כמובן, בדיקה של צריכת החשמל בזמן השימוש וכן את זמן השימוש (בשעות ודקות) של כל מנורה בנפרד.

Ok Google… תדליק לי את הבית!

בתאורה החכמה של WiZ ניתן לשלוט בצבעים ובבהירות, כמו גם ליצור אפקטים מונפשים. בנוסף,ישנה אפשרות להשתמש בעוזרות הקוליות של -Google Home ו-Amazon Alexa, כך שניתן להשתמש ברמקול החכם כדי להפעיל רוטינות מסוימות, להפעיל או לכבות מוצרים ועוד. במידה ואין לכם מכשיר כזה בבית, ניתן להפעיל את התאורה החכמה גם באמצעות שלט.

Wiz Squire Blue

חיבור לשאר מוצרים חכמים בבית

האפליקציה ניתנת לפעולה בשיתוף עם אפליקציות נוספות כמו Nest, Ring, SmartThings, Somfy ועוד ומאפשרת לייצר הפעלת התאורה לפי בחירה של מצבים שונים. לדוגמה: ברגע שאני מתחבר ל-Wi-Fi הביתי, "הדלק" את האורות בבית או למשל "שנה" את צבע האורות לאדום במידה וגלאי העשן פועל.

אם כל זה עדיין לא גרם לכם לרצות לנסות את התאורה הזו, תשמחו לדעת כי טווח המחירים נע בין 50-200 ₪ לנורות (כולל נורות פחם דקורטיביות), בין 160-470 ₪ לגופי תאורה, בין 239-259 ₪ למנורות שולחן ובין 69-199 ₪ לאביזרים ופסי לד. זה אומר, שהתאורה יכולה להיות שלכם במחיר שממש מתאים לכל כיס.

לרשימה מלאה של המוצרים אתם מוזמנים להיכנס לאתר של Beconnect.