Dell Technologies משיקה סט גיימינג לבית ולדרכים כחלק מסדרת הגיימינג של Alienware. והיא עושה זאת בצורה מאוד מסקרנת. אחרי שכבר יצאו מחשב הגיימינג Alienware x14 והעכבר האלחוטי Tri-mode, מושכים אותנו בציפייה לקראת צאתו של מסך הגיימינג שעתיד לפתוח את השער לעתיד של המסכים.

בניגוד למחשבים ניידים שמיועדים לגיימינג קל, ה- Alienware x14 הוא מחשב שנבנה במטרה למקסם את חווית הגיימינג במחשב נייד קל ונוח לנשיאה ממקום למקום. המחשב מגיע בעובי של 14.5 מ"מ שזה לא הכי בעולם אך בהחלט הכי דק בקטגוריה שהוא נמצא בה – גיימינג כבד. המשקל שלו הוא רק 1.841 ק"ג שזה מפתיע בהתחשב בתוכן.

ה-Alienware x14 מגיע עם מעבד אינטל i7k דור 12, כרטיס גרפי של חברת NVidia המגיע עד ל-GeForce RTX 3060 וזיכרון DDR5 RAM. מסך המחשב הינו 14" באיכות FHD, וכולל את טכנולוגיית ComfortView Plus שמקלה על העין על ידיה ורדת אור כחול מבלי לפגוע באיכות התמונה.

בנוסף לכך, המחשב מצויד במצלמת HD עם ה-WindowsHello, שמאפשרת כניסה קלה, מהירה ובטוחה למחשב. מבחינת שאר החומרה, מחשב מגיע עם הטנכונולוגיות המתקדמות של Alienware בכל הקשור ליצנון המחשב כמו מאוורר עם הנעה המתח גבוה, וטכנולוגיית הקירור VaporChamber. מחיר ה-Alienware x14 מתחיל ב-1650$ לגרסא העדינה יותר ומחגיע עד ל-2300$ לגרסא המחוזקת.

בנוסף למחשב, Dell Technologies משיקה גם עכבר אלחוטי בשם (תקחו אוויר) Alienware Tri-mode Wireless Gaming Mouse. העבר מגיע עם חיבור Bluetooth 5.1, סוללה שמספיקה ל-140 שעות, ואופציה להטענה מהירה של 5 דקות בעבור שימוש של 20 שעות. לעכבר חיישן בעל רגישות 26,000 DPI, ומהירות 650 IPS. מחיר העכבר נע סביב 149$.

Alienware TM Wireless Mouse

ולגיימרים שאוהבים לשחק בבית ומסך ה-14" קצת קטן עליהם, יושק מסך מחשב 34" קעור ultrawide. ה-Alieware 34 Curved QD-OLED Gaming הוא מסך המחשב ה-Quantum Dot OLED הראשון בעולם. הטכונולוגיה הזו עושה לבהירות את מה שעשה ה-OLED לצבע השחור ומאפשר אחידות גבוהה יותר באיזורי הצבע הבהירים יותר שתמיד היו עקב אכילס עבור מסכי ה-OLED. מלבד זאת, מסך זה מגיע גם כן עם טכנולוגיית ה-ComfotView בדיוק כמו האח הקטן שמגיע עם ה- Alienware x14. המסך יושק בארה"ב ב-29 במרץ ובאירופה יצטרכו לחכות לו עד ה-5 לאפריל.

Alienware 34 curved QD QLED Monitor

בסך הכל נראה ש-Alienware מיישרת קו עם שאר מחשבי הגיימינג הניידים כמו גם ניסיון לנגוס בפלח השוק של הציוד ההיקפי שאני באופן אישי מאוד הייתי מעוניין לחוש, אך גולת הכותרת היא בהחלט המסך הייחודי והחדשני שכולנו מצפם לראות מה ניתן להפיק ממנו.