לפני כחודשיים חברת Nintendo הכריזה על גרסה חדשה ל-Switch, שהיא לא בדיוק Switch Pro כמו שחשבנו, אלא גרסה עם מסך משופר בשם Nintendo Switch OLED Model. השבוע חברת נינטנדו ישראל הכריזה כי הגרסה החדשה זמינה כבר עכשיו להזמנה מוקדמת בחנות הרשמית בתל אביב, דרך האתר של נינטנדו ישראל ואצל המשווקים המורשים ויעלה כ-1799 שקלים. המכירה של הקונסולה תחל ב-8 באוקטובר.

אז במה שונה Nintendo Switch OLED Model מהגרסת ה- Switch הרגילה? ראשית, המסך גדול יותר ויהיה בגודל 7 אינץ', לעומת ה-5.5 של הגרסה הרגילה. כמסך OLED, הוא יהיה מסוגל להציג צבעים בצורה טובה יותר, עם צבעים חיים וניגודיות גבוהה, אך בו זמנית ישמור על חיי הסוללה של הקונסולה שנוטים להיות קצרים יחסית. בנוסף לכך, נפח האחסון הפנימי של הקונסולה יהיה 64GB יחסית ל-32GB של הגרסה המקורית, והיא תגיע עם רמקולים מובנים איכותיים יותר לחוויית סאונד משופרת.

בדומה ל-Switch הרגיל, הקונסולה כוללת מספר מצבים בהם נוכל לשחק: רגלית העמדה מתכווננת למצב שולחני, ועמדת עגינה המאפשרת משחק על גבי הטלוויזיה או מצב נייד. השוני העיקרי הוא שתחנת העגינה של הגרסה הזו יהיה חיבור LAN אשר יאפשר חיבור אינטנרט חוטי ומהיר יותר, במיוחד למשחקים באונליין כמו Splatoon או Super Smash Bros. Ultimate.

גרסת Nintendo Switch OLED Model תהיה זמינה בשני צבעים עיקריים: לבן עם תחנת עגינה לבנה וג'ויקונים לבנים, או הכחול והאדום הקלאסיים שליוו את הקונסולה מאז יציאתה. אם תרצו להחליף בין הג'וקונים השונים, תשמחו לדעת כי כל הג'ויקונים הקיימים יתיאמו גם לגרסה החדשה.

כמובן שגם כל ספריית המשחקים הענקית של ה-Nintendo Switch תהיה זמינה בגרסה ה-OLED. ולצד השקת הגרסה החדשה, אנחנו צפויים גם לראות את ההשקה של המשחק החדש בסדרת מטרואיד, Metroid Dread, ובו אנו חוזרים לשחק את ציידת הראשים סאמוס אראן (Samus Aran) במסעה ברחבי הגלקסיה. המשחק עתיד לצאת גם הוא ב-8 באוקטובר.

Metroid Dread

כאמור, Nintendo Switch OLED Model זמין כבר עכשיו למכירה מוקדמת בחנות הרשמית של Nintendo בתל אביב ובחנות האינטרנטית שלה במחיר 1799 שקלים. הקונסולה תהיה זמינה החל מ-8 באוקטובר בכל החנוית של המשווקים המורשים, ביחד עם אירוע ההשקה הלילי בחנות הרשמית שיערך ב-7 באוקטובר בחצות בלילה.