חברת logitech הכריזה אתמול (14.9.21) על ה-Logitech G435, אוזניות גיימינג אלחוטיות קלות ומהירות במיוחד, עם חיבור 2.4GHz ו-Bluetooth שמאפשר להן להתחבר כמעט לכל פלטפורמות הגיימינג הקיימות.

האוזניות החדשות מצטרפות למשפחת האוזניות הענפה של מותג Logitech G, מותג הגיימינג מבית Logitech, הכולל דגמים מוכרים כמו ה-G635 וה-G935, בתור דגם שמצד אחד כולל טכנולוגיה מתקדמת עם איכות סאונד טובה, ומצד שני עם תג מחיר שאינו בשמיים.

בנוסף, נתון מעניין על האוזניות הוא שלפחות 22% מהחומרים ששומשו לבניית כל זוג מגיעים מחומר ממוחזר, בנוסף להיותן CarbonNeutral (כלומר – קיזוז פחמן מלא ביצור האריזה), וזאת כחלק ממדיניות חברת Logitech של צמצום טביעת הרגל האקולוגית של יצור האוזניות.

תאימות חוצת פלטפורמות

הרעיון של דגם יחיד התואם לפלטפורמות גיימינג שונות תופס תאוצה בתקופה האחרונה (כמו ה-Razer Barracuda X). זהו בהחלט שינוי מבורך, המאפשר לנו כגיימרים להשתמש בזוג אוזניות יחיד עבור כל פלטפורמות הגיימינג שלנו, וכך ה-Logitech G435 תומכת גם ב-PC, גם ב-PS4 ו-PS5, וגם בכל מכשיר שתומך ב-Bluetooth כמו הפלאפון שלכם.

כמובן שבשל העובדה שהאוזניות הן אוזניות גיימינג, החיבור האלחוטי מחויב להיות מהיר (lag נמוך) בכדי לאפשר אפס עיכוב בין המשחק לבין האוזניים שלנו, מה שמתבטא ב-Logitech G435 דרך טכנולוגיית ה-LIGHTSPEED שמאפשרת חיבור 2.4GHz מהיר במיוחד, ודרך חיבור Bluetooth שהחברה טוענת שהוא מהיר במיוחד (אך לא חשפה כמה).

החבר'ה בלוג'יטק טוענים שה-G435 מגיעה עם אורך חיי סוללה של 18 שעות משחק רצופות, לא במקומות הראשונים מבחינת אורך חיי סוללה באוזניות, אבל בפירוש מספיק זמן בכדי לאפשר לנו "לשכוח" לטעון אותן גם במשך יום-יומיים מבלי לשאת בהשלכות.

Logitech G435 – לכל אחד הצבע שלו

האוזניות החדשות מגיעות עם 3 אופציות לבחירה מבחינת שילוב צבעי האוזניות: שחור וצהוב, כחול ופטל או אוף-ווייט ולילך. מלבד שילובי הצבעים, אחד האלמנטים הכי מוכרים באוזניות גיימינג, המיקרופון, אינו קיים ב-Logitech G435, ובמקום המיקרופון הסטנדרטי תוכלו למצוא באוזניות שני מיקרופונים בטכנולוגיית Beamforming שאינה צריכה את זרוע המיקרופון המוכרת, אך כן מספקת את אותה רמה של סינון רעשי רקע.

האוזניות החדשות שוקלות כ-165 גרם בלבד, מה שהופך אותן לאוזניות קלות במיוחד ויקל על שימוש ארוך מבלי תחושה מכבידה על הראש. מבחינת העיצוב, logitech מצהירה כי האוזניות מיועדות לגיימרים צעירים, או אנשים עם ראש קטן יחסית, אך כמובן שגמישות רצועת הראש מאפשרת תאימות לכל משתמש.

תחרות חדשה בשוק האוזניות

אחרי זמן רב שבו רק ה-Arctis 1 Wireless היו האוזניות לגיימרים שלא רצו לקרוע את הכיס, אבל רצו לקבל אוזניות טובות עם יכולת מרובת פלטפורמות, ה-Logitech G435 מצטרפת למערכה.

עם תג מחיר של כ-369 ש"ח בארץ, וזמינות החל מסוף חודש ספטמבר, אנחנו צפויים לקרב משולש מעניין בשוק האלחוטיות.