חברת הציוד ההקפי Logitech G תשתף פעולה עם McLaren Racing כדי להריץ את אתגר ה-G Challenge, שבו גיימרים יתחרו כדי לזכות בכרטיס טיסה ללאס וגאס. הפעם, גם אם אתם לא שחקני Esports מדופלמים, גם יש לכם סיכוי, כי לא מדובר בתחרות League of Legends או DOTA2, אלא משחק קצת יותר נגיש לדעתי – Project Cars 2.

משחקי מירוצים הם בעיני ז'אנר הרבה יותר נגיש ממשחקי MOBA שיכולים להיות מאתגרים ואפילו מתסכלים לשחקנים חדשים. במשחקי מירוצים כמו Project Cars 2 בהחלט צריך כישורים מדהימים כדי להצליח ולנצח בתחרויות, אבל בתור שחקן מתחיל, אפשר להגיע לתחושת הצלחה ומסוגלות קצת יותר בקלות. לכן כשהוכרזה תחרות ה-G Challenge, זה די שימח אותי לראות משחק מירוצים ולא משחק MOBA במרכז הבמה.

אז איך זה עובד? השלב הראשון, המוקדמות, מתחיל ב-17 בספטמבר וימשך עד ה-21 באוקטובר, ויערך באופן מקוון וללא הגבלה. כל מה שאתם צריכים זה את המשחק Project Cars 2, להרשם באתר התחרות, ולנסות לצבור כמה שיותר נקודות עד סוף המוקדמות.

מכאן, 30 השחקנים הטובים ביותר באיזור (שזה ישראל, קפריסין, ויוון) יעלו לחצי הגמר. גם חצי הגמר יערך באופן מקוון, בין התאריכים 24 באוקטובר עד ה-7 בנובמבר. השלב הזה יהיה מורכב מ-3 מרוצים באורך של 20 דקות כל אחד, וגם כאן, השחקנים ידרשו לצבור כמה שיותר נקודות כדי לעלות לגמר האיזורי.

הגמר האיזורי יערך ב-20 בנובמבר, ויהיה בנוי מ-3 מרוצים באורך של 10 דקות כל אחד, שישודרו בשידור חי ביוטיוב.

G Challenge

משם, המנצח יזכה בכרטיס טיסה לגמר הבינלאומי שיערך בלאס וגאס ב-15 בינואר, 2022, ושם שחקנים יזכו לשחק מול שחקנים מקצועיים. 3 הזוכים של הגמר הבינלאומי יזכו בטיול מאורגן בלונדון באורך של 4 ימים, שיכלול חוויית מאחורי הקלעים ב-McLaren Technology Centre, אימונים עם נהג המירוצים לנדו נוריס (Lando Norris), ואירוח VIP בגמר הבריטי הגדול של מירוצי פורמולה 1 של 2022. זה נשמע כמו טיול חלומי וחוויה שהזוכים יזכרו לתמיד.

ההרשמה לתחרות דרך הלינק למעלה תהיה זמינה עד ה-16 באוקטובר, וההשתתפות היא עבור שחקנים מגיל 16 ומעלה. לאורך התחרות יופעלו גם ערוצי דיסקורד מתאימים.

סך הכל נשמע שהתחרות הזו זו הזדמנות למעריצי משחקי מירוצים להוכיח את היכולות שלהם, בנוחות של הבית שלהם. הבירוקרטיה להשתתפות עצמה לא מהווה אתגר גדול (אתם רק צריכים את הגרסה למחשב של Project Cars 2 ולהרשם באתר), כך שאני מקווה שכמה שיותר שחקנים ישראלים ירשמו ל-G Challenge ויראו לחבר'ה מקפריסין ויוון מה זה.

שלב המוקדמות של התחרות כאמור, עתיד להתחיל ב-17 בספטמבר, וניתן יהיה להרשם אליו עד ה-16 באוקטובר.