סדרת משחקי האקשן Crysis נחשבה לפורצת דרך בשנת 2007, בעיקר בזכות הגרפיקה שהביאה את המשפט האלמותי: Can it run Crysis? במהלך השנים, קיבלנו 4 משחקים בסדרה, ובשנה שעברה יצאה גרסה מחודשת למשחק הראשון. היום התבשרנו כי אנחנו צפויים לקבל את שני המשחקים הנוספים (ללא Crysis Warhead שהיה מעין ספין-אף למשחק הראשון) בגרסה משופרת למחשב ולקונסולות שתקרא Crysis Remastered Trilogy ותצא בסתיו הזה.

אז מה נקבל בגרסה החדשה? הרי ברור שהמשחקיות והעלילה יהיו דומות לגרסאות הראשוניות, אך לפחות נוכל לירות בחייזרים ובחיילים עם גרפיקה משופרת, ולפי הסרטון מחכה לנו ממש ממתק לעיניים. מבחינת המשחקיות, ראינו כי לרשותנו מגוון רחב של נשקים כמו: רובה סער, שוטגאן, משגר רימונים, וקשת ציידים שהופיעה במשחק השלישי, ארסנל מרשים בהחלט.

בנוסף לכך, בטריילר קיבלנו הצצה ליכולות של חליפת הננובוטים האיקונית. ראשית, ראינו שוב את יכולת המהירות שמאפשרת להסתער על אויבים. לאחר מכן הוצגה יכולת ההיעלמות שמאפשרת להתגנב מאחורי אויבים ולהרוג אותם בלי לעורר חשד. היכולת השלישית מתמקדת בכוח, וביכולת לתפוס ולזרוק אויבים לרחוק (או מגגות) כאוות נפשכם. היכולת האחרונה של החליפה היא הפעלת מגן שיגן על הגיבור מאויבים.

זאת ועוד, בטריילר ראינו כי אנו נבקר בשני מקומות עיקריים. במשחק הראשון נחווה את הג'ונגלים של קוריאה הצפונית, ובמשחק השני והשלישי נראה את ניו יורק לאחר אפוקליפסה כאשר אנו מנסים להגן על האנושות מחייזרים.

לפי מפתחת המשחק Crytek, נוכל לקנות כל אחד מהמשחקים בנפרד, או כחבילה שלמה. כך, שאם כבר קניתם את המשחק הראשון, תוכלו לקנות את שאר המשחקים. אם לא, תוכלו להינות משלושה משחקים מלאי אקשן. האם בסופו של דבר המחיר יהיה הוגן כלפי מי שכבר קנה את המשחק הראשון? נצטרך לחכות כדי לדעת.

האוסף של Crysis Remastered Trilogy עתיד לצאת בסתיו השנה (אם כי אין תאריך מדויק) ל-PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S, Switch והמחשב האישי. Can they run Crysis? ימים יגידו, אבל אנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות את קפיצת המדרגה הגרפית של המשחקים.