לוגו חדש, כלומר סמליל (מחילה מהאקדמיה) של שירות בשם PlayStation Plus Video Pass הופיע היום באתר הרשמי של Sony, ובו התיאור הבא:

"הטבה חדשה לזמן מוגבל זמינה לבעלי PlayStation Plus… שירות PS Plus Video Pass הוא ניסוי שפעיל בין 22.04.21 – 22.04.22. הטבת המנויים זמינה למשתמשי PS Plus ברחבי פולין".

כעת נשאלת שאלה חשובה: האם השירות יהיה זמין רק בפולין או גם במדינות נוספות? ומה בכלל מתכננת Sony אחרי הניסוי, להפוך את שירות ה-PS Plus גם לשירות וידאו? נגלה ממש בקרוב, אך השקת הניסוי ככל הנראה אינה מקרית: לפני חודש הודיעו Sony כי יסירו במהלך 2021 את האפשרות להשכיר ולרכוש סרטים מהחנות הדיגיטלית (כן, זו אופציה אמיתית שהייתה זמינה בנכר).

כך שייתכן ותוספת הוידאו נועדה לא לתת אגרוף למיקרוסופט וה-Game Pass, אלא להיות קונטרה דווקא לנטפליקס.

למי מכם ששכח, Sony היא לא רק חברת משחקים ויצרנית מוצרי אלקטרוניקה אלא גם אולפן סרטים וסדרות, ואולפן די טוב, יש לציין: "שובר שורות", "הכתר", "זומבילנד" ואלפי תכנים אחרים שייכים לה; אולם מבין האולפנים הגדולים בהוליווד, Sony היחידה שטרם השיקה שירות סטרימינג נוצץ משלה הדומה ל-HBO Max של אולפני וורנר, Peacock של אולפני יוניברסל, +Paramount של אולפני פרמאונט וכמובן +Disney (שהוא כידוע של ערוץ הכנסת).

לכן מי יודע, ייתכן ובמְקום להשיק פלטפורמת מנויים חדשה מאפס שמיועדת לוידאו – מעדיפים Sony לבצע סינרגיה עם השירות המבוסס שלה, שירות אשר מתקרב (נכון לפברואר 2021) ל-50 מיליון משתמשים, ועוד כאלה שאשכרה משלמים ולא "חולקים סיסמה" עם הדודה מרעננה.

או זה או ש-Sony פשוט אוהבים את פולין.