המשחק החדש (מספר 22!) בסדרת Atelier עושה את דרכו אלינו אחרי ההכרזה המפתיעה לפני חודשיים וחצי. עיקר ההפתעה הייתה בשל התזמון המהיר, שכן Atelier Ryza: Ever Darkness & the Secret Hideout יצא רק בספטמבר 2019, לפני מעט יותר משנה, והמשחק השני, Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy, כבר ממש בקנה.

Atelier Ryza 2

במשחק נשוב לשחק את רייזה (Ryza), אלכימאית צעירה ומוכשרת עם אופי חסר מנוח. עלילת המשחק השני העוקב אחרי עלילות רייזה מתרחש שלוש שנים לאחר מאורעות המשחק הראשון, והפעם ההרפתקה תיקח אותנו לבירה המלכותית (Royal Capital).

אל רייזה יצטרפו חבריה הטובים, לנט (Lent), טאו (Tao) וקלאודיה (Klaudia) שלמרות שהן דמויות משנה בסיפור של רייזה, גם הן זכו לפיתוח מעניין במשחק הקודם. רייזה תפגוש דמויות נוספות במסעותיה שיסייעו לה בדרכים שונות. בין דמויות אלו יהיה גם דניס הולנד (Dennis Holland), נפח וחרט מוכשר, וכן את זפין (Zephine) שאחראית על לוח הדרושים ממנו רייזה תיקח משימות.

מערכת הקרב של Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy קיבלה שדרוג רציני ועכשיו נראה שהיא אפילו יותר טובה ומספקת מהמערכת של הכותר הקודם. לדוגמה, הפעם תוכלו להפעיל מספר יכולות ברצף בעזרת שרשרת יכולות, מה שגם יעצים את היכולות עצמן וכן אם העליתם את רמת הטקטיקה שלכם למקסימום, תוכלו להשתמש בטכניקה מיוחדת ועוצמתית.

Atelier Ryza 2

באופן כללי, רייזה מקבלת מתיחת פנים בכותר החדש שלה והכל הולך להשתנות (בתקווה לטובה) – המשחקיות, הקרבות והעולם היפה בו מתרחש המשחק. אם תרצו, תוכלו כבר להזמין לעצמכם את גרסת האספנים באתר של המפיצה, KOEI TECMO ולקבל חולצות מיוחדות לרייזה. בנוסף, רכישה של כל גרסה של המשחק תוך שבועיים מתאריך היציאה תזכה אתכם בסט תלבושות קיצי לדמויות, ותקבלו עוד סט אם יש לכם שמירה של המשחק הקודם.

אני מחכה כבר לשחק ב-Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy כשהוא יגיע ב-29 לינואר, 2021 ל-PlayStation 4, PlayStation 5 (אם תקנו לפלייסטיישן 4 תוכלו להעביר אותו ל-5 ללא עלות), Nintendo Switch וכן למחשב האישי.