Hyrule Warriors: Age of Calamity – הבבא ייגה יהרוג את כולכם, למוות

לאט לאט נחשפים עוד פרטים על המשחק Hyrule Warriors: Age of Calamity שמגיע אלינו בחודש הבא. למי שלא שמע עליו עדיין, מדובר במשחק בסגנון Warriors שמתרחש בעולם של The Legend of Zelda: Breath of the Wild, מאה שנים לפני שלינק נכנס לתרדמת.

במשחק נשחק בתור הגיבורים של ממלכת היירול ונבין את הסיפור שהוביל לניצחון של Calamity Ganon, אותו ודאי כבר הבסתם ב-BOTW. הלוחמים כוללים את לינק וזלדה, כמובן, וכן ארבעה אלופים המייצגים את ארבעה גזעים נוספים בעולם של זלדה. בנוסף, בשידור ה-Tree House האחרון של Nintendo הוצג הגיימפליי המגניב ביותר של אימפה (Impa), שב-BOTW הייתה דמות תמימה למראה של זקנה חביבה, אך מסתבר שבצעירותה הייתה חתיכת Badass.

כפי שרואים בטריילר, גם שבט הייגה (Yiga) לוקח חלק פעיל וחשוב במשחק, ומציג לנו את מאסטר קוגה (Kohga) אותו ראינו (והבסנו, די בקלות אני חייב לציין) גם ב-BOTW ולוחם ייגה חדש שנראה מגניב מצד אחד ומסוכן מצד שני. אולם אלו לא הדמויות הכי מעניינות שנחשפו בטריילר. מסתבר שיש מישהו נוסף שבוחש בקדירה של שבט הייגה, מסתורי, שקט וככל הנראה – קטלני. אני ממש מחכה לראות איך הסיפור יתפתח, בינתיים זה נראה די מבטיח.

הטריילר הקודם הציג לנו עוד שתי דמויות שראינו בעבר (או בעתיד? מבלבל העסק הזה), שני החוקרים רובי (Robbie) ופורה (Purah), אולם מעבר לדמויות עבורן הוצגה משחקיות, אין אינדיקציה האם יהיו אלו דמויות שחיקות. אני מנחש שהחבר'ה משבט הייגה כן יהיו שחיקים בשל היכולות הקרביות שלהם ושצמד המדענים יהיו דמויות עזר (אולי יעזרו לכם בשדרוג ציוד) או דמויות עלילתיות בלבד.

Hyrule Warriors: Age of Calamity עתיד לצאת ב-20 בנובמבר, 2020 ויהיה זמין אך ורק לקונסולת Nintendo Switch.