כבר תקופה ארוכה שאנו מודעים למשחק נוסף בסדרת ה-Black Ops של Call of Duty וכעת הוא הוכרז. Call of Duty: Black Ops Cold War הולך לקחת אותנו בחזרה לשנות ה-80, כהמשך ישיר למשחק הקודם שעסק במלחמה הקרה.

חדי העין הסקרנים מביניכם ודאי הצליחו לראות שבתחילת הטריילר מופיע מסמך שנקרא Fractured Jaw. מדובר באותה תכנית מגירה שתכננה להעביר נשק אטומי לדרום וייטנאם ולהשתמש בו כנגד הצפון בזמינות מיידית. כנראה שעל התכנית הזו, שנגנזה אגב, או על מה שנשאר ממנה יתבסס הסיפור. בתחילת הטריילר שומעים דמות שאומרת שמלחמת וייטנאם הייתה שקר שנועד להצית מלחמה עתידית, בחשאי ומתוך הצללים.

הקמפיין מבטיח קנוניות אפלות, משימות חשאיות ונשקים שיגרמו לכם לא להוריד את האצבע מההדק. השנה היא 1981, והעולם נמצא תחת איום מתמיד של מלחמת גרעין בצל המלחמה הקרה. צוות CIA מיוחד מתגבש בכדי למנוע אסון במירוץ לגילוי אחר האמת ובדרך מאחד דמויות מוכרות, כמו אלכס מייסון (Alex Mason), פרנק וודס (Frank Woods), וג'ייסון הדסון (Jason Hudson) לתוך קנוניה עם סיכונים גבוהים. אליהם מצטרפים שחקנים חדשים דוגמת מר איידלר (Mr. Ailder) ויחד הם עומדים להתמודד עם איומים מהעבר, עלילה חתרנית ומלאת תהפוכות שעלולה ליצור השלכות גלובליות הרסניות.

בעוד שמייסון, וודס והדסון חוזרים אלינו, בדומה למשחק הקודם בסדרה Call of Duty: Modern Warafre לא מדובר בהמשך ישיר אלא במעין ריבוט רך. ישנם קווי דימיון מסוימים (האווירה, ת'מות מרכזיות בסיפור כמו קבוצת Ascension והמספרים), אך המשחק יתעלם מאירועי המשחקים הקודמים בקשת העלילתית של תת הסדרה Black Ops בשני המשחקים הראשונים.

ניתן להבין כי סוכן סובייטי בשם פרסאוס (Perseus) התחיל מהלך שיכול להטות את כף המאזניים של המלחמה הקרה, וכנראה מתקשר לנשק אטומי שהוזכר בתכנית Fractured Jaw. במהלך הטריילר אפשר לראות את חומת ברלין המפרידה בין הצד הסובייטי לזה של מעצמות הברית, כלומר ככל הנראה שחלק מהסיפור הולך לקרות בגרמניה ואולי שם יחפשו רמזים שיובילו למציאת אותו סוכן.

המשחק פותח על ידי Treyarch ו-Raven Software שמבטיחים CrossPlay בין הפלטפורמות השונות. בנוסף, אם אתם יודעים שתשדרגו לקונסולות הדור הבא לפני שיוצא CoD חדש תוכלו לרכוש באנדל מיוחד שיאפשר לכם לשחק גם בקונסולה החדשה ואף להמשיך מאותה נקודה בה התחילה הקונסולה הישנה להעלות אבק.

הבאנדל החדש של Frank Woods עם תוכנית לנשק ב-WarZone יהיה זמין למי שירכוש כבר עכשיו את המשחק החדש!

בהתאם לכל הלחשושים, גם Modern Warfare: Warzone מקבל עדכון בעקבות יציאת Call of Duty: Black Ops Cold War, ובאמצעות הזמנה מוקדמת של המשחק החדש תוכלו לקבל אופרטור חדש – את Frank Woods בכבודו ובעצמו (שגם מופיע באירוע המשחק Know Your History).

בשבועות הקרובים אנו צפויים לחשיפות נוספות וביניהם חשיפה של המולטיפלייר של המשחק ב-9 לספטמבר, וכמובן פרק חדש של Call of Duty Zombies. עדיין לא ברור אם המשחק החדש יכלול מצב Battle Royale משלו, או שהמצב הנוכחי – Warzone ידלג אל הכותר החדש ויקבל תוספות. כן זכינו להצצה אל מפה מדברית עם רכבים, מסוק ומספר שחקנים.

כחלק מההכרזה, הטריילר שודר גם ב-Warzone לעיניהם הרואות של כל השחקנים. עמית היה מוכן והכין לכם סרטון תגובה לטריילר תוך כדי שהוא מפוצץ ראשים במשחק:

המשחק Call of Duty: Black Ops Cold War צפוי לצאת ב-13 לנובמבר 2020 גם לקונסולות הדור הנוכחי, ה-PlayStation 4 וה-Xbox One, וגם לקונסולות הדור הבא, ה-PlayStation 5 וה-Xbox Series X. כמובן שהמשחק יצא גם למחשב האישי באמצעות הלאנצ'ר של Battle.net.