Dragon Headset Stand הוא מעמד לאזניות שמשמש גם כהאב USB ומאיר בכל צבעי ה-RGB. הוא עושה את העבודה בצניעות וביעילות, וגם לא פוגע מאוד בכיס.

הרבה גיימרים אוהבים ציוד קצה משובח כמו אזניות באיכות גבוהה, מקלדת מכנית מדויקת ועכבר שעושה מסאז' ביד בעוד הוא משפר את הביצועים של השחקן. עם אבני בסיס כאלו גדולות קצת קשה לראות את חלוקי הנחל הקטנים שביניהן, כמו ציוד משלים שפשוט עושה חיים נוחים יותר.

למעמד האזניות של חברת Dragon אין שם מפוצץ, והוא פשוט נקרא Dragon Headset Stand, אך יש בו קצת מעבר לכך; שילוב של שתי תכונות במוצר אחד תמיד קורץ לאנשים שמחפשים פונקציונליות מוגברת במוצרים שלהם, ומיד אכנס לפרטים.

עיצוב פשוט אך מחושב

המעמד מגיע בשני חלקים. על הבסיס יש את לוגו החברה ומכיל יציאות USB, תאורת לד RGB, משטח גומי למניעת תזוזות מיותרות וכמובן כבל USB באורך 1.5 מטר לחיבור למחשב. העטיפה החיצונית של הכבל לא עשויה מגומי סטנדרטי, אלא בצורה של אריגה, שזו תוספת נחמדה. החלק העליון הוא המעמד עצמו, והוא בעצם פלסטיק גמיש שמתחבר בקלות לבסיס אך לא מתנתק בקלות.

המוצר עושה מה שמצופה ממעמד לאזניות, ומחזיק אותן כראוי. בחלקו העליון של המעמד ישנו קימור קל כלפי מעלה למניעת החלקת האזניות מהמעמד, בעוד חלקו התחתון מספיק מסיבי כדי לתת בסיס איתן למעמד ולשמור על מרכז כובד מאוזן כך שהמעמד לא יפול גם אם תפעילו עליו כוח יחסית גדול בקצה העליון. הגובה אידיאלי, ויתאים לרוב מוחץ של סוגי האזניות השונים.

2.5 במחיר של אחד

ל- Dragon Headset Stand יש, כאמור, פונקציה נוספת, והיא היותו האב של חיבורי USB. למעמד יש 3 יציאות מסוג USB 2.0 איתן תוכלו להטעין ולהשתמש בכל מכשירי ה-USB שברשותכם. אם אתם בעלי אזניות אלחוטיות, מעמד כזה הוא אידיאלי, שכן תוכלו בקלות לחבר את האזניות לכבל ההטענה כאשר סיימתם להשתמש בהן, בצורה מהירה ונוחה.

מצאתי כי מהירות העברת הקבצים לא נפגעת כאשר משתמשים בפונקציית ההאב – מהירות ההעברה הייתה אותו דבר בכל אחד משקעי ה-USB וזהה למהירות ההעברה בשקע ה-USB המקורי אליו חובר ההאב. הבעיה העיקרית שלי עם ההאב זה שהחיבורים נמצאים בחלקו האחורי של המעמד, מה שהופך אותו ללא נוח לניתוק וחיבור תדיר של מכשירים.

Dragon headset stand

אין דבר שגיימרים יותר אוהבים מתאורת RGB, נכון? נכון??? אז תשמחו לדעת ש- Dragon Headset Stand מצויד בתאורת RGB בחלקו התחתון, ובעזרת כפתור קטן בחלקו האחורי תוכלו להאיר את האזור על ידי 8 תצורות תאורה שונות. עוד אציין שההתקנה של המוצר היא פשוטה ביותר, ממש Plug and Play ללא משחקים מיותרים.

מעמד האזניות של Dragon הוא מוצר משלים נחמד ופשוט בלי הרבה רעש וצלצולים, ולפעמים זה כל מה שצריך. אפשר למצוא אותו במחיר מומלץ לצרכן של 149 ש"ח.

המוצר לביקורת סופק על ידי ישפאר.