Dragon Gaming Hub מהווה פתרון טוב לבעיית ריבוי התקני ה-USB ובעל עיצוב מדליק שבהחלט מושך את העין הגיימרית.

אין דבר יותר מעצבן מלגלות שנגמרו חיבורי ה-USB הזמינים במחשב שלכם, ושעליכם לשחק משחק הכיסאות בין כל הדברים שמחוברים לכם שם. פתרון של מפצל, או האב USB, לא חדש במיוחד, ואולי לא נשמע מרגש, אך בפתרון של Dragon Gaming Hub יש הפתעות נוספות.

האב קומפקטי וזוהר

העיצוב של ההאב מאוד קומפקטי ונחמד. צורתו משולשת כך שבבסיס המשולש, זה שמופנה כלפי המשתמש, ממוקמות שתי יציאות USB והשתיים האחרות ממוקמות באופן סימטרי, אחת על כל צלע נוספת. במרכז מופיע הלוגו של Dragon והגימור, מצועצע ככל שיהיה, מקנה להאב מראה מגניב. הכבל של ההאב די ארוך, 1.8 מטר, והעטיפה החיצונית שלו לא עשויה מגומי סטנדרטי, אלא בצורה של אריגה.

בנוסף, ניתן להדליק ולכבות את תאורת הלד (LED) של ההאב על ידי הזזת מתג בתחתיתו. תאורת הלד של Dragon Gaming Hub מגיעה בצבע יחיד, אדום במקרה זה, ואינה ניתנת לשינוי. ניתן להשיג את ההאב גם בצבעים כחול וירוק, כך שלפחות יש מבחר של צבעים במעמד הרכישה.

בארבע יציאות ה-USB 2.0 של ההאב ניתן להשתמש במקביל, כמובן, וכאשר מכשיר מחובר לאחת הנקודות, נדלקת נורית חיווי קטנה שמאותת כי הנקודה מאוכלסת. מצאתי כי מהירות העברת הקבצים לא נפגעת בשל השימוש בהאב, והיא היתה אותו דבר בכל אחד משקעי ה-USB וזהה למהירות ההעברה בשקע ה-USB המקורי אליו חובר ההאב.

נראה כמו האב, עוקץ כמו עקרב

כיוון שחברת Dragon מכוונת לתחום הגיימינג, היא הוסיפה למכשיר הפשוט הזה תוספת קטנה ומדליקה, בנג'י עכבר. מה זה אומר? בקצרה, מדובר בתוסף סיליקון שמתלבש על הקודקוד של המשולש ומקנה להאב צורה של עקרב. על תוסף זה ניתן להלביש את הכבל של העכבר ובכך למנוע מתיחות בעכבר כתוצאה מהסתבכות חוטים על השולחן, ובכך לשמור על רמת דיוק גבוהה בשימוש.

Dragon Gaming Hub

הקצה של הבנג'י די גמיש ושומר על יכולת תנועה טובה כאשר מדובר בתנועות סטנדרטיות ולא פרועות. לבעלי תנועות ארוכות יותר, ניתן לשנות את אורך הכבל שנשאר לכם בקלות. כמובן, אין שום חובה להשתמש בבנג'י הזה ותוכלו להשאיר אותו באיזו מגירה ולהשתמש במוצר כהאב USB גרידא.

את Dragon Gaming Hub ניתן למצוא במחיר מומלץ לצרכן של 89 ש"ח, מחיר סביר למכשיר עם עיצוב קומפקטי ומגניב ועם עוקץ משלו.

המוצר לביקורת סופק על ידי ישפאר.