חברת המשחקים Activision הכריזה אתמול על משחק חדש בסדרה שיקרא Crash Bandicoot 4: It’s About Time. בטריילר צבעוני ומשוגע, כיאה למשחקי Crash, הוצגו לנו עולמות חדשים לחקור, דמויות חדשות לשחק וגם יכולות חדשות. בכתבה נספר כל מה שהבנו מהטריילר החדש.

סדרת המשחקים Crash Bandicoot הופיעה לראשונה עוד ב-PlayStation המקורי והמשיכה עד לשנת 1998 שאז יצא המשחק השלישי, והאחרון לבינתיים. מאז, היו מספר ניסיונות להקים מחדש את הסדרה, אך ללא הצלחה רבה. במהלך השנים קיבלנו בעיקר רימייקים למשחקי הסדרה, כמו למשל רימייק למשחק המרוצים. אנשים רבים התייחסו לסדרה כטרילוגיה עם עוד כמה משחקים מהצד, ולכן לא האמינו שנקבל משחק חדש.

כצפוי, במשחק החדש אנחנו נכנסים לנעליו של Crash (קראש) הבנדיקוט, שצריך להילחם ולנצח את אויבו המושבע ד"ר קורטקס (Dr. Cortex). רק שהפעם, נראה כי המשחק יתרחש בכמה זמנים שונים, כיאה לשם המשחק Crash Bandicoot 4: It’s About Time. כזכור, בסוף המשחק השלישי, קראש נעל את קורטקס בלולאת זמן, שהחזירה אותו לעבר. במהלך השנים הוא הצליח לצאת ממנה ועכשיו הוא מעוניין לנקום.

במהלך הטריילר, רואים את Cortex לוחץ על כפתור שמחזיר את קראש בזמן ולכן אנו מאמינים שמשחק יתמקד במסע בזמן בין ערים וזמנים שונים. כך למשל, בטריילר רואים מכוניות מעופפות שמרמזות על העתיד, אבל מנגד רואים את קראש בורח מדינוזאור, דבר שמרמז על כך שהוא נמצא בתקופה פרהיסטורית. בהחלט יהיה מעניין לראות לאיפה המשחק יוביל אותנו.

crash bandicoot 4

דבר מעניין שראינו במהלך הטריילר הוא שיהיה ניתן לשחק עם דמויות נוספות ולא רק עם קראש. ראשית מופיעה קוקו (Coco), אחותו הקטנה של קראש שעושה קאמבק, מפני שאיתה יכולנו לשחק עוד ב-Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. אבל הדבר המעניין באמת הוא שאפשר לשחק גם בתור קורטקס. במעט המשחקיות שראינו, קורטקס עובר בין פלטפורמות בעזרת אקדח. ייתכן ואנחנו נשחק את Cortex כשהוא בורח מלולאת הזמן, אך ברגע זה מדובר רק בהשערה ראשונית.

מבחינת משחקיות, Crash Bandicoot 4: It’s About Time שומר על הקו של סדרת המשחקים. קראש (או כל דמות אחרת שאתם משחקים) קופץ בין פלטפורמות משתנות ונזהר שלא למות ממכשולים שונים שנמצאים בדרך. המטרה היא, כמובן, להרוס את כל הקופסאות בשלב כדי לקבל תפוחים. ישנן קופסאות רגילות, אך גם קופסאות ירוקות המסומנות באות N, שהן פצצות ניטרו שיהרגו אתכם אם תפוצצו אותם.

תוספת חדשה שראינו בטריילר היא שלקראש יש מעין חליפה חדשה עם כוחות מיוחדים שאותה נקבל בזמנים מסוימים במשחק. היא עוזרת להגן על הדמות מפגיעה, ויש לה יכולת לשלוט על כוח המשיכה ובכך היא מאפשרת לשחקן לרוץ על התקרה במקומות מסוימים כדי להימנע מאויבים ולהגיע לקופסאות. אבל מה שהכי מעניין בה זו היכולת להאט ואף לעצור את הזמן. זהו חידוש מצויין למשחקיות, ונראה לפי הטריילר שהוא יוסיף הרבה למשחקיות הפלטפורמה של קראש שעלולה לעתים להיות חזרתית.

Crash Bandicoot 4: It’s About Time עתיד לצאת ב-2 באוקטובר השנה, ל-Playstation 4 ול-Xbox One. כרגע עדיין לא ידוע האם יצא לפלטפורמות נוספות. אך הוא זמין להזמנה מוקדמת כבר עכשיו.