כבר הרבה זמן לא שמענו שום דבר על משחק התפקידים החדש שמשלב קרבות אינטנסיביים על מגרש הכדורגל. לא, אני ממש לא מדבר על FIFA, אלא על משחק המבוסס על סדרת אנימה ותיקה מאוד ואולי בימינו נחשבת לנישתית משהו – Captain Tsubasa. תוכלו לצפות בטריילר החדש שיצא למשחק Captain Tsubasa: Rise of New Champions ממש כאן:

המשחק מבוסס, כאמור, על סדרת אנימה (המנגה יצאה בשנות ה-80 ובהמשך עובדה לאנימה) שמגוללת את סיפורו של טסובסה אוזורה (Tsubasa Ozora) שרוצה להיות השחקן הטוב ביותר אי פעם. הסדרה לא ראתה מסך בישראל, אך מצד שני קיבלה עיבוד לשפה הערבית, הנקראת קפטן מג'יד (בתרגום חופשי – קפטן מפואר).

כדי להפוך לכוכב עליון, טסובסה יקירנו יצטרך לעשות מה שעושים באנימה הכי טוב – להפוך דבר שגרתי כמו כדורגל לקרב איתנים מלא אפקטים חזותיים וקוליים, וכמובן עם כוחות על. כפי שרואים בטריילר החדש, יהיו לכם מהלכים מיוחדים אותם תוכלו לבצע, קרבות אוויריים על שליטה בכדור ואף הצלות מפוארות. הבעיה היא שגם הקבוצה היריבה יכולה לעשות בדיוק אותו דבר.

במהלך המשחק תעזרו לטסובסה להתקדם במספר ליגות ולהעלות את הדרגה שלו, תוך כדי חוויית משחק תפקידים קלאסית הכוללת שדרוג הדמות ודיאלוגים עם הדמויות השונות. נכון לעכשיו זה נראה כי הסיפור הינו ייחודי למשחק, ולא מדובר בסיפור שעוקב אחרי עלילת האנימה. בכנות, מה זה משנה בכלל? זה משחק כדורגל על סטרואידים!

אם מיציתם את FIFA כבר בשנת 2000, כמוני, אולי Captain Tsubasa: Rise of New Champions יקרוץ לכם ויגרום לכם לשוב למגרש הכדורגל. המשחק עתיד לצאת ב-28 באוגוסט 2020, ויהיה זמין עבור PlayStation 4, Nintendo Switch ומחשב. תוכלו גם לעשות הזמנה מוקדמת של המשחקים ולקבל תלבושות דיגיטליות לשחקנים שלכם, ואם מעניינות אתכם מהדורות מיוחדות של המשחק, תוכלו להציץ בהן בקישור זה.