בין אם אתם משחקים במצב ה-Battle Royale של המשחק Call of Duty: Modern Warfare שיצא לאחרונה, Warzone, או שאתם נהנים לשחק במצבי ה-Multiplayer השונים או בCo-Op, כעת תוכלו לשלב חלקים מה-Blueprints כדי ליצור את הנשק המותאם לכם אישית באמצעות מצב ה-Gunsmith Customs החדש.

למי שפחות מתמצא – במשחק Call of Duty: Modern Warfare שיצא לקראת סוף 2019, וקיבל את Warzone כמצב באטל-רויאל שזמין לכולם בחינם, יש מערכת התאמת נשקים ענפה ומושקעת למדי. היא מאפשרת לכל שחקן להתאים את קיט התוספות שמורכבות על גבי הנשק. ה-Gunsmith Customs מכניסv שינוי מרענן למערכת התאמת הנשקים.

COD GUNSMITH CUSTOMS
מערכת ה-Gunsmith Customs מכניסה שינוי מרענן, ויאפשרו לכם להתאים את הנשק שלכם אליכם בצורה המיטבית!

תוספות אלו בנשקים כוללות רכיבים כמו כוונות, סוג התחמושת, צייני לייזר ועוד, והצירופים השונים ביניהן משפיעים על פרמטרים שונים ומשמעותיים בנשק כמו קצב ירי, דיוק, טווח יעיל ועוד שיכולים להיות ההבדל בין משחק מוצלח לגרוע מכיוון שצירוף רכיבים טקטיים אלה בעיקר משפיע על ה-Time to Kill שלכם: תוך כמה זמן תורידו יריב.

כמובן שעל תוספות אלו ישנם סקינים וצ'ארמים שונים לנשקים שמשפיעים עליו אך ורק מבחינה קוסמטית.

תוספות אלו זמינות לכולן, והן נפתחות ע"י התקדמות במשחק שאינה תלויה בתשלום. בנוסף על כך – צוות הפיתוח של המשחק הכניס פיצ'ר נוסף שנקרא Blueprints, תוכניות מוגדרות מראש של קיטים לנשקים השונים, שכוללות שילוב ייחודי של תוספות טקטיות ושינויים קוסמטיים שהיו נעולים אך ורק לתוכניות אלו.

צפו במדריך שהכנו לכם כדי ללמוד איך לצבור ניסיון ולפתוח כמה שיותר Blueprints במינימום זמן!

גם תוכניות אלו זמינות לכולן והן נפתחות ע"י התקדמות. יש מספר תוספות המוגבלות למחזיקי ה-Battle Pass של המשחק. הן ייחודיות בכך שלפעמים גוף הנשק או התוספות השונות צבועים בצבע ייחודי, דבר שיכול ליצור שילוב מעניין.

כעת המפתחים הכניסו אופציה בשם Gunsmith Customs שמאפשרת לכם להתאים את כלי הנשק שלכם בצורה האולטימטבית ע"י צירוף סך כל הרכיבים של ה-Blueprints שפתחתם, טקטיים או קוסמטיים – והתוצאה?

אינספור אפשרויות קסטומיזציה משוגעות במיוחד שמבטיחות שהנשק שלכם יבלוט מעל לכל השאר בשדה הקרב, גם בביצועים וגם במראה!

איך עושים זאת? המשיכו לקרוא:

מדריך – Gunsmith Customs

1. איספו את כולן!

כפי שכתבנו לעיל, כדי לאסוף Blueprints חדשות, אתם פשוט צריכים לשחק. כן, רכישת ה-Battle Pass תאיץ את קצב פתיחת התוכניות החדשות לנשקים, ה-Blueprints. כמובן שאתם יכולים לרכוש בנפרד באנדלים של Blueprints.

אם אתם רוצים לדעת כמה יש לכם כרגע, אתם יכולים לבדוק זאת. גשו לתפריט הנשקים במשחק, הסתכלו על סוף הרשימה וליחצו על ה-Armory. כל התוכניות השונות שפתחתם יוצגו בפניכם.

Gunsmith Customs
כדי לראות את ה-Blueprints השונות שזמינות לכם, כנסו לתפריט הנשקים/Weapons ובחרו ב-Armory.

שימו לב, שאתם יכולים לעשות ערבוביה בחלקים רק מתוך תוכניות מוגדרות מראש (Blueprints), של אותו נשק בסיס בדיוק. כלומר לא תוכלו להעביר חלקים בין Blueprints של ה-MP5 וה-AUG, גם אם מדובר באותו החלק בדיוק.

2. מתיישבים על ספסל ה-Gunsmith

כעת גשו לתפריט ה-Edit Loadouts, ביחרו את ה-Loadout אותו אתם רוצים לערוך. אחרי שבחרתם את הנשק, הזיזו את הסמן לימין וכנסו לתפריט ה-Gunsmith. כרגיל, תוכלו להתאים את הנשק כפי שאתם עושים תמיד.

בחרו את החלק שתרצו לשנות ולבחור עבורו תוספת אחרת. כעת תוכלו גם לראות את התוספות שקיבלתם דרך ה-Blueprints שכבר פתחתם, גם אם לא פתחתם את אותו החלק בנפרד עבור אותו נשק.

3.בוחרים ומתאימים את התוספת לנשק

בזמן שתבחרו את התוספת הטקטית הרצויה אתם תזהו את אלה שמשתייכות ל-Blueprints ע"י הופעתו של סימן כחול של מחוגה מימין לשם התוספת. לחצו על האייקון הכחול כדי לראות ולגשת לכל הוריאציות הקוסמטיות השונות של אותה תוספת טקטית.

4. ביחרו את התוספת שתופסת – את העין!

לאחר שלחצתם על האייקון הכחול יפתח תפריט בו תוכלו לבחור את הוריאציה שהכי מוצאת חן בעיניכם מתוך הרשימה הארוכה, שוב – אך ורק מתוך תוכניות שכבר פתחתם.

כאמור תוכלו לבחור חלקים שפתחתם כחלק מ-Blueprint קיים, אבל תהיו מוגבלים לקוסמטיקה של אותו החלק מאותה תוכנית בלבד. שימו לב שלגבי כדורים נותבים או כדורי HE, אם תרצו לראות את האפקטים הויזואליים של שדרוגים אלה, אתם תצטרכו להתחיל מתוכנית הבסיס שמכילה אותם.

לדוגמה – תוכנית הנשק The Red Dwarf מגיע עם נותבים אדומים. כדי להשתמש בהם בתוכנית אחרת שאנו רוצים לערוך, נצייד את ה-Loadout שלנו קודם כל בתוכנית זו, ואז נערוך את התוספות שעליה. אם תנסו לערוך את נשק הבסיס קודם אקדח היד M19, או תוכנית אחרת ולערוך על גביה – אתם לא תראו את האפקטים הויזואליים.

5. העניקו שם לפרי בטנכם

אחרי שסיימתם לבחור את החלקים השונים, ולא שכחתם להוסיף סכמת הסוואה, לשנות את סמן הכוונת, לבחור צ'ארם ולהדביק כמה סטיקרים, תוכלו לשמור את הנשק שלכם כ-Custom Mod ולבחור עבורו את השם שלכם.

שימו לב שכשתוסיפו סכמת הסוואה היא תשתלב אל תוך מה שבחרתם ותוכלו לשוות מראה אחיד לכלי הנשק שלכם. בערך.

באמצעות ה-Gunsmith Customs תוכלו ליצור אינספור יצירות מגניבות ומוזרות. אם אתם מחפשים קצת השראה, צירפנו לכם כמה וריאציות שנוצרו על ידי צוות המפתחים ב-Infinity Ward בסוף הכתבה.

אתם כמובן תמיד מוזמנים לבוא להתייעץ, להשוויץ ולהתלבט ביצירות שלכם בקבוצת הפייסבוק שלנו – The GamersPack.

נזכיר לכם שבעוד שמשחק הבסיס שמכיל את הקמפיין יחיד ואת מצב המולטי-פלייר עולה כסף ותוכלו לרכוש אותו כאן, מצב ה-Battle Royale בשם Warzone זמין להורדה בחינם, יחד עם משחקים נוספים.

המפתחים מתפרעים עם Gunsmith Customs:

Midas Touch

קבוצת כלי נשק: אקדח יד/Handgun. נשק בסיס: M19. תוכנית בסיס: Moneymaker. תוכניות נוספות שנעשה בהם שימוש: High Roller, Utilitarian, Red Dwarf.

Pest Repellant

קבוצת כלי נשק: תמ"ק/SMG. נשק בסיס: MP7. תוכנית בסיס: Piercer. תוכניות נוספות שנעשה בהם שימוש: Bengal, Bug Spray, Riptide, Sands of Time, Vespertine.

Glitchy Corrupter

Gunsmith Customs
קבוצת כלי נשק: רובה-סער/Assault Rifle. נשק בסיס: RAM-7, הלא הוא התבור הישראלי. תוכנית בסיס: Corrupter. תוכניות נוספות שנעשה בהם שימוש: Glitchy Trigger, Neurotoxin, Snap Dragon, Subterfuge.

דוגמאות נוספות של ה-Gunsmith Customs: