משחק הבישול התחרותי (או שיתופי, תלוי באיזה מצב רוח אתם) Bake 'n Switch הולך להפוך את הקיץ שלכם למתוק יותר על ידי הוספת מצב רב משתתפים מקוון לתערובת. לשם כך, מפתחי המשחק Streamline Games פוצחים בקמפיין קיקסטארטר שנועד אך ורק למימון המצב המקוון.

אמנם הקמפיין יתחיל ב-5 במאי 2020, אך חשוב לציין שהמשחק עצמו כבר אפוי היטב (הבנתם?); על מנת שציפוי האונליין יהיה מוכן בזמן להוצאת המוצר מהתנור ללא עיכובים, המפתחים יצטרכו את עזרת הקהילה.

חברת Streamline Games תמיד רצו להוסיף את המצב המקוון, אך תכננו לעשות זאת כיעד שלאחר ההשקה. אולם, בשל משוב מהקהילה והמצב העולמי של וירוס הקורונה, הם החליטו להעלות את התוספת הזו בסדרי העדיפויות.

"Streamline מבינים שעכשיו, יותר מתמיד, אנשים פונים למשחקי מחשב כדי לספק בידור ולחבר אותם עם משפחה וחברים", אמר אלכסנדר פרננדז (Alexander Fernandez), מנכ"ל Streamline Media. "משחקים לחוד, המציאות הגלובלית המשותפת שלנו היא יחדיו, והצוות התאסף מאחורי הרעיון להביא מצב רב משתתפים ל- Bake 'n Switch. רצינו להשיב את ההנאה של משחק ביחד ואנו לא יכולים לחכות לשחקנים שיצטרפו".

Bake 'n Switch

המשחק Bake 'n Switch הינו משחק ל-4 שחקנים ובו מצב שיתופי ומצב תחרותי. תוכלו לשתף פעולה ולאפות כמה שיותר יצורי בצק חמודים כדי שיהפכו למיני מטעמים או להכות אחד את השני בתחרות על התוצאה הכי טובה.

למעשה, החברים מצוות Gamerspack עשו חיים כששיחקו בדמו של המשחק בכנס Gamescom 2019, וראו שם הרבה דמיון למשחק הבישולים השיתופיח והמפורסם, Overcooked. במהלך חוויתם הקצרה, הם ראו פוטציאל גדול במשחק ואף העריכו כי הוא יהפוך להיות משחק מסיבות מועדף בקרב האוהדים.

המשחק Bake 'n Switch צפוי לצאת בקיץ 2020 ויהיה זמין למחשב ול-Nintendo Switch.