Doom Eternal, המשחק החדש בסדרה שיוצא ב20 במרס הספיק כבר לעורר התלהבות ולגרום לציפיות גבוהות בקרב גיימרים רבים.

בשנה החולפת, בת'סדה קוממה את עולם הגיימינג בסדרה של פאשלות והחלטות מביכות הקשורות בעיקר ל-Fallout 76 שספג ביקורות קשות מאוד והפך למקור לעג עבור החברה. היינו חושבים שדווקא Doom Eternal המרשים ירים את קרנה חזרה ויעבור חלק.

אבל סרטון פרסומת מפתיע ששיחררה החברה לטלוויזיה הספיק כבר להרגיז את המעריצים ולצבור מספר גבוה מאוד של דיסלייקים.

המעריצים מתלוננים על כך שהוידאו לא מייצג את המשחק היטב. התלונה העיקרית מופנת בעיקר כלפי המוסיקה, שלא מתאימה בכלל לסדרת המשחקים שסימן ההיכר האודיוטורי שלה הוא מוזיקת מטאל.

או כמו שנכתב באחת התגובות: "Get this music out of here. This is DOOM not Saints Row."

כחובב מוזיקת מטאל עצבני בעצמי (לא עצבני ביום-יום, אלא על הסרטון הזה. די לסטריאוטיפים! עמוק בפנים אנחנו רגישים ואמפתיים) אסביר לכם את הכוונה ואדגים איך נשמעת מוזיקה של הסדרה, באמצעות קטע של Mick Gordon, מלחין זוכה הפרסים של הפסקול של Doom 2016 ומשחק ההמשך Doom Eternal. תפנו מקום לעשות Head Banging.

יתכן שלכמה מכם תלונות על פסקול נשמעות כמו התבכיינות מוגזמת, אבל מי ששיחק במשחקי הסדרה, או שקרא את התגובות בסרטון, מבין כמה הנושא הזה קרוב לליבם של מעריצי Doom וכמה הוא חשוב לאווירה של המשחק. הפרסומת היא הפנים של המשחק ואם אני מציג לחבר את הסרטון הזה ואומר לו כמה אני מחכה למשחק הזה, הוא עוד עלול לחשוב שעמוק בפנים אני סה"כ רוצה להרגיש נאהב!

מאחל לבת'סדה שאלו ימשיכו להיות סוג התלונות של הצרכנים ושתשיג חזרה את האמון שהיה בה, בעיקר לאור השערוריות של השנה שעברה.

עד כה מסתמן ש-Doom Eternal לא הולך לאכזב. המשחק יוצא על PC, Google Stadia, PlayStation 4, Xbox One ב-20 במרס. גרסת Switch תגיע מאוחר יותר השנה.