החודש הרימייק החדש של Legend of Zelda: Link's Awakening באותו השם צפוי לצאת ל-Switch, ולשמחתנו הרבה, הספקנו לשחק בו במהלך Gamescom 2019, כחלק מביקור בדוכן של Nintendo באיזור העסקי של התערוכה.

את הדמו התחלנו כאשר לינק נשטף על חופי האי קוהולינט (Koholint) ונערה מצילה אותו. הוא מתעורר בבית של תושבי האי, שמטפלים בו ומחזירים לו את המגן שלו, ולכן הדבר הראשון שנדרש מאיתנו לעשות במשחק היה למצוא את החרב של לינק.

לאחר סיבוב קצר בעיירה, יצאנו לכיוון חוף הים שאליו לינק נשטף. על הדרך המשחק לימד אותנו את אחד הדברים שאפשר לעשות עם המגן, שזה לדחוף כדורים קוצניים שחוסמים לנו את הדרך. לבסוף מצאנו את החרב, שהיא שלנו, כי כתוב עליה את השם שלנו, ויצאנו חזרה לעבר העיר והיער שמצפון לה.

אבל בדרך חזרה אל העיר, מצאתי את עצמי קצת מסבך. בדרך חזרה לעיר היה עלי למצוא שיפוע קטן שמוביל אותי חזרה לשם, אבל על אף הסגנון הויזואלי החדש והיפה, התקשתי בלהבחין בו.

בסופו של דבר הגענו ליער שמצפון לעיר, ושם נתקלנו סוף סוף ביריבים המוכרים של הסדרה, המובלינים (Moblins). הקרבות ב-Legend of Zelda: Link's Awakening לא שונים ממשחקים דו מימדיים אחרים בסדרה. אתם יכולים להגן עם המגן ולתקוף עם החרב, תוך כדי שאתם מתחמקים מהתקפות האויבים.

The Legend Of Zelda Links Awakening

בסוף הדמו הגענו למערה ובה עברתי מספר חדרים עם פאזלים שונים. בחלקם היו לי את הכלים כדי לפתור את הפאזל, אבל עוד לא היו לנו את הכלים כדי לפתור את חלקם. קצת לאחר שיצאנו מהמערה הדמו הסתיים.

בעוד שלא הספקתי לראות את זה בדמו, במשחק המלא תוכלו להרכיב מבוך משלכם באמצעות חדרים שביקרתם ופתרתם במהלך המסע שלכם ולשתף אותם עם חברים. מצב זה עשוי להיות מאוד דומה ל-Super Mario Maker, שכותר ההמשך שלו זכה להצלחה רבה ואף ביקרנו במסיבת ההשקה שלו.

מה שברור לגבי Legend of Zelda: Link's Awakening זה שהויזואליות שלו ייחודית. האופן שבו דברים נראים כמו צעצועים קטנים ואיך שמקומות רחוקים נראים מטושטשים, נותן למשחק מראה ייחודי שבאופן אישי מאוד קוסם לי.

Legend of Zelda: Link's Awakening עתיד לצאת ממש בקרוב, ב-20 לספטמבר ל-Switch. הוא יוצא במקביל לגרסה המוקטנת של הקונסולה, ה-Switch Lite.